tenttitulokset

viipyvät

Odottelen nyt kuudetta viikkoa tenttituloksia! Alkaa mennä hermo! Näin Tampereella ja kuulemma asialla ovat aina tietyt henkilöt, jotka eivät piittaa annetuista aikatauluista.

4

1237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

joskus myös "varsinaisen" yliopiston puolella. Sorry.

• opiskelija poika

Joensuun avoimessa on annettu oikein ajat, eli oppimistehtävät 4 viikkoa ja tentit 2 viikkoa joiden aikojen kuluessa on tulokset tultava, ja ainakin meikän kohdalla on hyvin toiminut. Tosi nopeesti on saanut tulokset.

• ....

Aika tiukan aikataulun ovat luvanneet.

Helsingissä on rajana 4 viikkoa, jonka jälkeen voi jo ruveta tivaamaan tuloksia.

• hermo meni multaki

Ymmärrän hyvin sinua. Jos yhtään lohduttaa voin kertoa, että samaa kurjuutta koetaan ainakin myös Turun Kauppiksen avoimessa...ikuista odottamista...
      Ei siinä vielä mitään että tulokset kestää usein sen 4 viikkoa, joka täällä on kerrottu maximiodotusajaksi, mutta sen lisäksi avoimessa asioita hoitaa henkilö, jolle tulosten kirjaaminen on ilmeisesti liki mahdoton tehtävä.
      Nytkin olen valvonut 4 yötä odottaen tulosta jonka luennoitsija on kertonut toimittaneensa sihteerikölle viime keskiviikkona ja vieläkään sitä ei näy. Avoimen väylän hakuhan päättyy tämän viikon perjantaina, jolloin kaikki tulokset tarvitaan opintorekisterissä ....maksulaputkin olen hädissäni toimittanut jo 3 kertaa, ettei vaan tuo sihteeri luule että maksuja olisi maksamatta (sitä hän yleensä käyttää tekosyynä kun tuloksia kysyy ja kysyy ja kysyyy ja)...huoh...tulis ny...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43