Saako itseruskettavilla todella luonnollisen värisen rusketuksen(jos sattuu bongaamaan omalle iholle parhaan mahdollisen its.ruskettavan), vai huomaako porukka aina teillä että päivetyksenne ei ole aitoa? Siis oletteko kaikki aina Lindsay "tekoruskea" Lohanin näköisiä?
Jos olette saaneet luonnollisen rusketuksen jota on luultu oikeaksi päivetykseksi, millä tuotteella sen saitte aikaan?
Itserusket.käyttäjät HUOMIO
4
649
Vastaukset
- OMppu---
älä missään nimessä rupea käyttämään Doven utta rasvaa joka ruskettaa koska mä käytin sitä ja sitä sitten jäi vähän sormien väliin ja ne oli sitten pari viikkoo paskan väriset ... kannattaa harkita mitä tekee! Se uus vaahto juttu voi olla hyvää..
- käytön jälkeen
Sen ruskettavan levityksen jälkeen kädet pitäis pestä. Huolellisesti kun levittää, niin ettei minnekään taipeisiin tai muualle jää paksumpaa kerrosta, niin tulee tasainen. Kannattaa muistaa kuoria ja kosteuttaa ihoa niin sekin auttaa, että tulee tasainen jälki. :) Niin ja olen käyttänyt sekä asteittain päivettävää ja suihkutettavaa ja tykkään niistä molemmista, mut kyllähän ne kai kaikki näyttää feikiltä, jos rusketus on liian voimakas, eli asteittain päivettävää kannattaa käyttää vaik muutama päivä, sit pitää tauko, kun on saanut kevyesti väriä ja taas muutaman päivän päästä käyttää sitä. Itse en oo kokeillut niitä vaalealle iholle tarkoitettuja, jotka nyt on tullut, mut ne voi olla, et niillä saa luonnollisemman. Mut en siis tiä.
- tota Doven
käytön jälkeen kirjoitti:
Sen ruskettavan levityksen jälkeen kädet pitäis pestä. Huolellisesti kun levittää, niin ettei minnekään taipeisiin tai muualle jää paksumpaa kerrosta, niin tulee tasainen. Kannattaa muistaa kuoria ja kosteuttaa ihoa niin sekin auttaa, että tulee tasainen jälki. :) Niin ja olen käyttänyt sekä asteittain päivettävää ja suihkutettavaa ja tykkään niistä molemmista, mut kyllähän ne kai kaikki näyttää feikiltä, jos rusketus on liian voimakas, eli asteittain päivettävää kannattaa käyttää vaik muutama päivä, sit pitää tauko, kun on saanut kevyesti väriä ja taas muutaman päivän päästä käyttää sitä. Itse en oo kokeillut niitä vaalealle iholle tarkoitettuja, jotka nyt on tullut, mut ne voi olla, et niillä saa luonnollisemman. Mut en siis tiä.
päivettävää rasvaa. Se on vaaleasta normaaliksi, ja ruskettavaa tosi kevyesti ! Vähän liiankin kevyesti mun makuun. Nyt oon käyttänyt jotain itseruskettavaa, laitoin n. viikko sitten sitä kaks päivää peräkkäin niin on kyllä kiva "rusketus". Huomenna vois taas laittaa. :)
- Pillerirusketus
Mytanin itseruskettavista pillereistä kokemuksia?
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276