pääsis juttusille joskus :) Se täydellinen viisukin;voiko tuommoista huumoria olla kellään..?
Kaikkea hyvää, kaikkeen ,tulevaisuudessasikin :)
voi
8
766
Vastaukset
- Oli todella hauskaa
katsottavaa ja naurua riitti. Jari on kyllä monipuolinen ja lahjakas!
- ykkönen här
i Finland!!!! Ja viisu oli mahtava ja esiintyminen myös! Milloinkas Jari aloittaa taas yleisön huomioonottamisen? Eikä vaan ylppeile? Tietäisikös Tainoska?
- aaaaahhhhh
Hei
Kyllä se olis mukava kun pääsisi Jarin kanssa todella keskustelemaan, mutta se on niin että jos keikoilla alkaa juttutuokioita pitämään niin laulamiset jää sitten vähemmälle, - brunetti27
kyllä jarin juttuselle voi päästä jos hyvin käy
ja nimmarinkin voi saada jos pyytää oikein kauniisti.- kohdata
puhunut en ole jarin kanssa mutta luo jari on tullut
ja laulanut samalla polvistuen eteeni ja lauloi kauniisti samalla kivoilla ilmeillä katsoen :)hän huomasi jo kaukaa - brunetti27
kohdata kirjoitti:
puhunut en ole jarin kanssa mutta luo jari on tullut
ja laulanut samalla polvistuen eteeni ja lauloi kauniisti samalla kivoilla ilmeillä katsoen :)hän huomasi jo kaukaasitähän minä olen täällä yrittänyt sanoa että kyllä meidän kunkku huomaa yleisönsä.:)
siinäs kuulitte:) - anskuliini :)
brunetti27 kirjoitti:
sitähän minä olen täällä yrittänyt sanoa että kyllä meidän kunkku huomaa yleisönsä.:)
siinäs kuulitte:)huomaa takulla se vaan on niin meijän kunkku ei voi mitään jartsa on vaan jartsa ihana sellainen!
- brunetti27
anskuliini :) kirjoitti:
huomaa takulla se vaan on niin meijän kunkku ei voi mitään jartsa on vaan jartsa ihana sellainen!
huomaa se siksi se onkin meidän kunkku.
onneksi meillä on noin ihana jari veikko jota me saadaan käydä keikoilla katsomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000