Minua kiinnostaisi kuulla rakennuspuolen ammattilaisten mielipiteitä työn vaatimuksista. Tarvitaanko rakennuspuolella asiakaspalvelutaitoja ja jos tarvitaan, niin missä tilanteissa?
Samoin mielipiteitä asiakkailta, jotka ovat esim. saneeraustöissä ammattilaisia käyttäneet. Onko rakennusmiehillä käytöstapoja, osaavatko he palvella asiakasta.
Rakennusalan asiakaspalvelu?
Kysely
3
962
Vastaukset
- hyvin riittää
Yrittää pitää turpansa kiinni. Kiroilee vähän hiljempaa, kuin muuten.
Kääntää sen viinan hajuisen hengityksensä muualle, kun tapaa "asiakkaita"!- seppo saneeraaja
Näinhän se menee, mutta jos vähänkin suulaampi on niin on hyvä juoda asiakkaan kanssa kahvia ja opetella kuuntelemaan mitä haastaa.
Asiakas sen palkan maksaa, hyvin sitä kohtaan tulee käyttäytyä. Liian paljon idiootteja jotka saneerausmiesten mainetta on pilaamassa.
- Anonyymi
homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266