Sopiiko kalat N ja kauris M

kikka09

Eli sopiiko kalat nainen ja kauris mies yhteen??

10

2012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä ihan merkkien

mukaan, jooko..

• kikka09

En nyt ihan niinkään,kunhan kysyin vaa;)

• Ajattele vaan vähän merkkiä...
        kikka09 kirjoitti:

En nyt ihan niinkään,kunhan kysyin vaa;)

Kauris mies saattaa olla todella kylmä ja kova, sarkastinen ja raju. En todella suosittelisi herkälle, naiselliselle kalattarelle....Katso noita ihania vesieläjiä-rapuja....ne on hellempiä ja empaattisempia.

• Sampauttaja

Kiinalaisen horoskoopin oppien mukaan kala(puhveli/rotta kiina) sopii parhaiten kumppaniksi toiselle kalalle..

• Kalan

täytyy sovitella. Muuten kauris ottaa ja lähtee. Jollei sovi kalalle niin ei sovi kauriillekkaan.

• Kikka09

Se siitä suhteesta sitte.... oli A-ongelma ja käytti lääkkeitä ,siis tämä kauris M.

• 13 vuotta yhdessä

Jep! Sopii, sopii ja sopii!
      Ainakin meidän tapauksessa. Toki alkuhuuman jälkeen on minun (kala N) täytynyt ns. hyväksyä jotain juttuja, etten alkaisi napottamaan pienistä. Toki olen sen verran suurpiirteinen, että en kyllä luonnostaankaan napota :-) edes itselleni...vaikka aihetta olis!! Mies pitää meillä ohjat käsissä - sopii meille molemmille erittäin hyvin. Vaikka toki meikäläinenkin osaa joissain asioissa olla jääräpäinen... Toki yhteisesti tehdään päätökset ja se on toiminut hyvin. Minä ostaisin kaupasta kaiken ja mitä vaan - mies on se, jolla järki pysyy mukana shoppaillessa :-)

Lasten kanssa mies osaa pitää paremmin kuria...leikkimieltä ei niinkään paljoa löydy, kuin meikäläiseltä....kalat kun tyypillisesti tykkää kaikenlaisesta pössöttämisestä ja leikkimisestä.. Jos pelataan lautapeliä, minä annan muksujen voittaa, mies ei siihen pysty. Mutta se kai on sitten sukupuolien välistä eroa se...?

Auttoikohan tämä yhtään?

• sanna1

Sopii hyvin yhteen,ainaki meillä toiminut
        hyvin,ollaan pian 1v,oltu yhdessä.

• Kikka09
        sanna1 kirjoitti:

Kiitos kommenteista,mutta se suhde loppui,kun kaverilla oli ongelmia.

• kipatsu66
        sanna1 kirjoitti:

Kyllä sopii kalanainen ja kaurismies yhteen. itse olin naimisissa kaurismiehen kanssa 10vuotta ja kaikkiaan 15 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4974
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4025
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2351
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2174
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1968
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1858
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1205
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe