Hei!
Löytyykö täältä keitään nuoria luonnosta ja retkeilystä kiinnostuneita? Mieli tekisi kesällä retkelle, mutta kaveripiiristä ei löydy sopivia tyyppejä. Voit olla kumpaa sukupuolta tahansa, ikää 15-19 ja asuinpaikka mieluiten jossain pääkaupunkiseudulla.
Olen suunittellut lähinnä parin päivän vaelluksia, mutta periaatteessa myös pitemmät reissut käyvät. Retkikohteeksi olen ajatellut Nuuksiota tai muita suht lähellä sijaitsevia paikkoja, mutta niistä voidaan sopia myöhemmin. Ajankohdaksi sopii alustavasti ainakin kesäkuun alkupuolisko ja heinäkuu osittain.
Itsestäni en kerro vielä enempää, mailiosoitteen annan sitten jos joku kiinnostuu. Tässä vaiheessa kyselen vain, että onko ylipäätään kukaan halukas retkelle. Eli vastatkaa tähän ketjuun, jos vähänkin kiinnostusta löytyy! :)
nuorta retkeilyseuraa
boy17v, hki
1
482
Vastaukset
- Lyra-
Oon 19-vuotias tyttö Helsingistä. Tykkään retkeilystä ja välillä ois kiva tehdäkin joitain parin päivän retkiä :) Kerro itestäs enemmän, jos haluut, mun sähköposti on lyra13@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159