Hionta ja lakkaus pielessä?

melko uuno

Tilasin hionnan ja lakkauksen vanhaan merbau parkettiin! Ammattifirman pojat tekivät työtä käskettyä sillä seuraksella että nyt näkyy (valoa vasten)parketissä runsaasti hiomakoneen pyörteitä, epätasaisuutta pintojen hionnassa ja lakkaus on samoiten hyvin epätasaisen oloista ,lakkaraitoja ja roskia niitä on runsaasti!
Sitä saa mitä tilaa sanotaan, mutta kun tilasin ammattifirman ja sain siitähuolimatta sutta! En toki ole vielä reklamoinut, ongelma on siinä että siihen firmaan en enää luota!
Kuka tekee tarvittavat korjaukset? Voinko tilata toisen firman ja he sitten sopivat laskutukset sisäisesti? Antakaa pari vinkkiä kuinka hoidan homman kotiin? Ensiviikolla tulee ko firman pomo
tarkistamaan kaaoksen!

7

3016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja unohda

lattiat, hyvät ne on.

• Woody

Itselle kävi suurinpiirtein samoin, lakan päällä oli hiontapölyä mielettömästi, lakkakerroksen alla oli jopa peukalonkynnen kokoinen pala tapettia keskellä olkkarin lattiaa, sovitut korjaukset oli jätetty tekemättä. Hirveen hulabaloometelin nostettuani firma kävi suorittamassa korjaukset. Kun lasku tuli, oli veloitettu liikaa neliöitä: siitäkin piti natista: uusi lasku tuli sovitun mukaisena.

• dfadsfasfsad

Huonosti tehty, koska hiontajälkiä ei saa näkyä ammattitaitoisen hionnan jälkeen. Itse en ole ammattilainen, mutta hioin ja lakkasin oman mosaiikki tammi lattian, eikä siihen mitään hiomajälkiä jäänyt. Jos amatöörikin saa tehtyä, niin pitää saada ns. ammattilaisenkin.

Reklamaatiota peliin.

• ja mokasin

Mulla ei ole kokemusta kuin saunamökin puulattian hiomisesta (uuden), joten en voi kertoa kuin oman vähäisen kokemukseni.

Vuokrasin pyörivän koneen (autonvahauskoneen tyyppinen pyörivä epäkesko), tai oikeastaan se annettiin vuokraamosta minulle, eikä kerrottu vaihtoehdoista. Se oli virhe. Laudat kuten myös parketti tulisi hioa parkettihiomakoneella, ts. ei tule pyörimä kuvoita. Toinen mikä saattaa aiheuttaa jälkeä on liian karkea hiomapaperi. Reunoissa tarvitaan reunahiomakone, joka pyörii kuten aitonvahauskoneen laikka.

Jos sinulle tarjotaan samaa konetta, jota käytetään bentonilattian hiomiseen (vaikka se soveltuu myös puulle), niin älä helvetissä ota sitä!

• Anonyymi

Kyllä se pyörrejälki saadaan pois hiottua kun hioo vaan tarpeeksi hienolle paperille asti asteittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se pyörrejälki saadaan pois hiottua kun hioo vaan tarpeeksi hienolle paperille asti asteittain.

Halvin tarjous voitti. Ei ole aikaa tehdä kunnolla. Aina ei osaamistakaan.

• Anonyymi

Kyllä tämän nosto kahdenkymmenen vuoden jälkeen oli ihan asiaa palstan aktivoimiseksi ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe