Mitäs mieltä olette? Onko yltänyt sarjakuvien tasolle.
Spider-Man sarjakuvat VS elokuvat.
7
1204
Vastaukset
- titaanin thanos
Sarjakuvien taso vaihtelee, mutta leffat ovat järjestäen paskoja.
- Print24
Olen samaa mieltä. Sarjakuvina ovat parempia.
- Marvel since 1982
Print24 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Sarjakuvina ovat parempia.
Niin, mikähän siinä on, ettei koskaan haluta tehdä elokuvia alkuperäistä sarjista kunnioittaen. Se on omituista koska niin pienellä vaivalla saataisiin aikaiseksi parempaakin. Hämähäkkimies-elokuvat ovat toki muuten hyviä, ehkäpä parhaita tällä saralla kun taas X-men-elokuvat menivät pahasti pieleen - kaikki oli päälaellaan. Esimerkiksi entinen superroisto Rogue, on sarjiksessa kaikkea muuta kuin pillittävä nössö. Veti yksinään turpiin jopa Kostajat-supersankarijärjestöä. Kapteeni Amerikka tippui, Vision putosi, Rogue imaisi Thorin voimat...
- Print24
Marvel since 1982 kirjoitti:
Niin, mikähän siinä on, ettei koskaan haluta tehdä elokuvia alkuperäistä sarjista kunnioittaen. Se on omituista koska niin pienellä vaivalla saataisiin aikaiseksi parempaakin. Hämähäkkimies-elokuvat ovat toki muuten hyviä, ehkäpä parhaita tällä saralla kun taas X-men-elokuvat menivät pahasti pieleen - kaikki oli päälaellaan. Esimerkiksi entinen superroisto Rogue, on sarjiksessa kaikkea muuta kuin pillittävä nössö. Veti yksinään turpiin jopa Kostajat-supersankarijärjestöä. Kapteeni Amerikka tippui, Vision putosi, Rogue imaisi Thorin voimat...
Jos vähän käytettäisiin enemmän ajatusta niiden leffojen teossa eikä yritettäis tehdä niin actionia...
- hydromies
Spiderman piirretyt on hyviä! Tässä eräs jakso:
http://www.youtube.com/watch?v=6rJrCGVVxJk&feature=related - luu saha
siinmieles leffat onhyvii jos ei jaksa lukee mistä sarjiksii ess saa ja mä liiskaan sen hämiksen
- ....
Ei o.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020