Miten passaa yhteen rapuN ja neitsytM?
APUA kaipaava...rapu(n) neitsyt(M)
5
964
Vastaukset
- passaa!!!
Vanhempani äiti neitsyt ja isä rapu ovat rakastaneet toisiaan jo liki 60 vuotta.
- arska-46
Olen tosi ihastunut Rapunaiseen ja itse olen Neitsytmies,toivon aidosti,että toimii!!Neitsytmies on herkkä ja tunteellinen.Jos saa hellyyttä,niin myös antaa sitä.
- Nimetön
Sopivat tosi hyvin yhteen. Molemmat hellän luonteisia ja arvostavat pitkälti samoja asioita. Ja seksi loistavaa.:))
- nyt apua!
Nimetön kirjoitti:
Sopivat tosi hyvin yhteen. Molemmat hellän luonteisia ja arvostavat pitkälti samoja asioita. Ja seksi loistavaa.:))
mie tapasin neitsyt miehen ja olen itse rapu nainen....
kaikki muu on kuin unelmaa mutta sängyssä saisi olla hiukka enempi sutinaa!!!
tai sitten ole rapunaisen piirteilläni säikäyttänyt neitsyt paran ihan suunniltaan,..... ? Josko ajan kanssa? riittääkö minulla hermo siihen etten vain pyörähdä kuoreni ympäri ja täräytä kuonoon..? No en voi kun muuten niin ihana.. - neitsytmies
nyt apua! kirjoitti:
mie tapasin neitsyt miehen ja olen itse rapu nainen....
kaikki muu on kuin unelmaa mutta sängyssä saisi olla hiukka enempi sutinaa!!!
tai sitten ole rapunaisen piirteilläni säikäyttänyt neitsyt paran ihan suunniltaan,..... ? Josko ajan kanssa? riittääkö minulla hermo siihen etten vain pyörähdä kuoreni ympäri ja täräytä kuonoon..? No en voi kun muuten niin ihana..on loistava seksissä ja sutinaa löytyy, riippuu vaan siitä toisesta osapuolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728