Miten passaa yhteen rapuN ja neitsytM?
APUA kaipaava...rapu(n) neitsyt(M)
5
973
Vastaukset
- passaa!!!
Vanhempani äiti neitsyt ja isä rapu ovat rakastaneet toisiaan jo liki 60 vuotta.
- arska-46
Olen tosi ihastunut Rapunaiseen ja itse olen Neitsytmies,toivon aidosti,että toimii!!Neitsytmies on herkkä ja tunteellinen.Jos saa hellyyttä,niin myös antaa sitä.
- Nimetön
Sopivat tosi hyvin yhteen. Molemmat hellän luonteisia ja arvostavat pitkälti samoja asioita. Ja seksi loistavaa.:))
- nyt apua!
Nimetön kirjoitti:
Sopivat tosi hyvin yhteen. Molemmat hellän luonteisia ja arvostavat pitkälti samoja asioita. Ja seksi loistavaa.:))
mie tapasin neitsyt miehen ja olen itse rapu nainen....
kaikki muu on kuin unelmaa mutta sängyssä saisi olla hiukka enempi sutinaa!!!
tai sitten ole rapunaisen piirteilläni säikäyttänyt neitsyt paran ihan suunniltaan,..... ? Josko ajan kanssa? riittääkö minulla hermo siihen etten vain pyörähdä kuoreni ympäri ja täräytä kuonoon..? No en voi kun muuten niin ihana.. - neitsytmies
nyt apua! kirjoitti:
mie tapasin neitsyt miehen ja olen itse rapu nainen....
kaikki muu on kuin unelmaa mutta sängyssä saisi olla hiukka enempi sutinaa!!!
tai sitten ole rapunaisen piirteilläni säikäyttänyt neitsyt paran ihan suunniltaan,..... ? Josko ajan kanssa? riittääkö minulla hermo siihen etten vain pyörähdä kuoreni ympäri ja täräytä kuonoon..? No en voi kun muuten niin ihana..on loistava seksissä ja sutinaa löytyy, riippuu vaan siitä toisesta osapuolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124