kristiina

onko kristiina hyvä laulaja voiko saada levytys sopimusta kertokaa miten kristian sai sopimuksen vaikka oli neljäs

32

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä laulaja

ja se kenestä pitää täytyy valita ihan itse.

ja samaa asiaa olen ihmetellyt itsekin, miksi
      Kristian sai levytyssopimuksen.

• tuntuu

olevan ainakin kiihkeitä faneja ja oli kyllä ihan herttainen tyttö, olisi sopinut hyvin idoliksi. Laulut ja biisivalinnat ei aina mennyt niin hyvin, mutta eihän ne aina muillakaan. Onnistuessaan Kristiina oli mahtava. Tykkäsin hänestä alkukarsinnoista lähtien ja toivoin että pääsee jatkoon. Parhaat Kristiinan suoritukset mielestäni oli just se Tuulilasin nurkkaan ja Don't Speak.

Luulen että Kristiina saa vielä sopimuksen, tai sitten Sony BGM pitää Kristiinaa ehkä liian nuorena? Jos ne ajattelee, että joutuu sähläämään siinä sitten vielä tytön vanhempien kanssa noita sopimusasioita? Helpompaa kai on täysi-ikäisten kanssa. Ari ja Kride täysikäisiä ja Annakin vuoden kuluttua. Mutta toivotaan parasta myös Kristiinalle.

• ei siltikään
        tuntuu kirjoitti:

olevan ainakin kiihkeitä faneja ja oli kyllä ihan herttainen tyttö, olisi sopinut hyvin idoliksi. Laulut ja biisivalinnat ei aina mennyt niin hyvin, mutta eihän ne aina muillakaan. Onnistuessaan Kristiina oli mahtava. Tykkäsin hänestä alkukarsinnoista lähtien ja toivoin että pääsee jatkoon. Parhaat Kristiinan suoritukset mielestäni oli just se Tuulilasin nurkkaan ja Don't Speak.

Luulen että Kristiina saa vielä sopimuksen, tai sitten Sony BGM pitää Kristiinaa ehkä liian nuorena? Jos ne ajattelee, että joutuu sähläämään siinä sitten vielä tytön vanhempien kanssa noita sopimusasioita? Helpompaa kai on täysi-ikäisten kanssa. Ari ja Kride täysikäisiä ja Annakin vuoden kuluttua. Mutta toivotaan parasta myös Kristiinalle.

saisi viedä paremmin sijoittuneelta.

• on väite
        ei siltikään kirjoitti:

Nytkö aletaan jo väittää, että Kristian olisi ilkeästi vienyt levytyssopimuksen Kristiinan nenän edestä? Varmasti jokainen finalisti olisi sopimuksen ottanut vastaan, jos sellaista olisi tarjottu.

Kristianhan sai levytyssopimuksen heti pudottuaan kilpailun ollessa vielä kesken eikä kenenkään muun sopimuksesta ollut vielä mitään tietoa.

• voittajalla
        on väite kirjoitti:

Nytkö aletaan jo väittää, että Kristian olisi ilkeästi vienyt levytyssopimuksen Kristiinan nenän edestä? Varmasti jokainen finalisti olisi sopimuksen ottanut vastaan, jos sellaista olisi tarjottu.

Kristianhan sai levytyssopimuksen heti pudottuaan kilpailun ollessa vielä kesken eikä kenenkään muun sopimuksesta ollut vielä mitään tietoa.

Jossain haastattelussa Sony BGM:n Kimmo Valtanen sanoi että alusta asti oli selvää että Arin kanssa tehtäisiin sopimus, kävi kisassa miten kävi. Se on varmaan totta, koska ei noi hevigurutkaan ihan kädenkäänteessä pysty biisejä tekemään. Eli biisitilaukset on tehty jo aikaa sitten. Eri asia sitten oliko Arilla myös tämä tieto aikaisessa vaiheessa, vai pitikö Sony häntäkin "löysässä hirressä", niinkuin Annaakin.

Kristiinan kohdalla luulen Sonyn vielä katsovan ja tuumailevan idolskiertueen ajan.

• sata kertaa

paree kuin Kristian mutta luulen että Kristianilla on takapiruna jotain mitä julkisuudessa ei tiedetä.

• Hulluja puhut
        ei siltikään kirjoitti:

Tietääkseni kaikille finalisteille ei olla missään vaiheessa
        luvattu levytyssopimusta. Kärkikolmikolle sellaiset on
        ilmeisesti luvattu(?), mutta Kristiinahan oli neljäs.

Se jos noiden luvattujen lisäksi jonkun kanssa sopimus tehdään,
        niin se on ihan levy-yhtiön itsensä päätettävissä kuka
        se henkilö on.

Jos levy-yhtiö(t) näkee enemmän potentiaalia jossain finalistissa
        kuin paremmin sijoittuneessa, niin he voivat vapaasti tarjota
        sille henkilölle sopimusta. Ei siinä paljon fanien itkemiset auta,
        eikä se huonommin sijoittunut ole mitenkään tilivelvollinen
        sopimuksistaan paremmin sijoittuneelle. Sijoituksilla
        ei ole siinä vaiheessa enää mitään väliä. Halutessaan levy-yhtiö
        voi tarjota sopimusta vaikkapa jollekin semifinalistille
        ja jättää muut finalistit kokonaan ilman.

• kyllä
        Hulluja puhut kirjoitti:

se henkilö on.

Kristiina oli KOLMAS.

• Noin
        tuntuu kirjoitti:

vuoden kuluttua täysi-ikäinen. Anna ja Kristiina syntyneet samana vuonna 1990.

• noinkin
        sata kertaa kirjoitti:

paree kuin Kristian mutta luulen että Kristianilla on takapiruna jotain mitä julkisuudessa ei tiedetä.

Voihan Kristianilla olla tukijoita, mutta tuskinpa he estäisivät Kristiinaa saamasta sopimusta. Mikäs järki siinä olisi?

• pudonnut kärryiltä
        noinkin kirjoitti:

Voihan Kristianilla olla tukijoita, mutta tuskinpa he estäisivät Kristiinaa saamasta sopimusta. Mikäs järki siinä olisi?

siinä, mistä tässä avauksessa oli kysymys.

• Vain...
        Hulluja puhut kirjoitti:

se henkilö on.

...Kärkikolmikolle sellaiset on ilmeisesti luvattu...

Levy-yhtiön ilmoituksen mukaan levytyssopimus luvattiin varmasti vain voittajalle.

Viime vuonna tehtiin levytyssopimus viiden finalistin kanssa. Levy-yhtiön ilmoituksen mukaan tänä vuonna ei tehdä yhtä monta.

Kun sopimus on Arin, Kristianin ja Annan kanssa, niin luultavasti ei sopimuksia ainakaan SonyBmg:n (tai miten se nimi oikein meni) enää tehdä.

Että se siitä.

• Hulluja puhuin
        kyllä kirjoitti:

Kristiina oli KOLMAS.

No niinpä olikin. Sekoilin. No mutta, se ei varsinaisesti
        vaikuta asiaan, jos kerran mitään virallisia lupauksia ei
        ole tehty kuin voittajalle. Jos ei "lupauksesta" ole mustaa
        valkoisella tai siitä ole tehty sanallista sopimusta, niin
        levy-yhtiöllä on periaatteessa yhtä suuri velvollisuus
        antaa sopimus Kristiinalle kuin vaikkapa jollekin semifinalistille.

Noin siis virallisesti. Moraalinen puoli onkin sitten erikseen,
        mutta ei bisnestä tehdä pelkän moraalisen tai "olis kivaa jos"
        -arvioinnin pohjalta, vaan raha ratkaisee.

• ratkaisee?
        Vain... kirjoitti:

Levy-yhtiön ilmoituksen mukaan levytyssopimus luvattiin varmasti vain voittajalle.

Viime vuonna tehtiin levytyssopimus viiden finalistin kanssa. Levy-yhtiön ilmoituksen mukaan tänä vuonna ei tehdä yhtä monta.

Kun sopimus on Arin, Kristianin ja Annan kanssa, niin luultavasti ei sopimuksia ainakaan SonyBmg:n (tai miten se nimi oikein meni) enää tehdä.

Että se siitä.

Ari, Anna ja Kristian tekevät nyt ihan erilaisia levyjä: Ari heviä, Anna jotain latinotyylistä poppia, Kristian suomenkielisiä klassikkoja. Eri kohderyhmä. Epäröitäisiinkö Kristiinan osalta sitä, että kohderyhmä on liian samanlainen kuin Annalla?

• niin älä kuvittele tietäväsi.
        Vain... kirjoitti:

Että se siitä.

Kuten on monasti ilmoitettu, niin maltetaan nyt vaan odottaa.

Homma ei ole aina niin selvä, jos kaikki tahtoo KRISTIINAN.

NEUVOTTELUT KESTÄÄ AIKANSA.

• muttei hyvälläkään
        niin älä kuvittele tietäväsi. kirjoitti:

Kuten on monasti ilmoitettu, niin maltetaan nyt vaan odottaa.

Homma ei ole aina niin selvä, jos kaikki tahtoo KRISTIINAN.

NEUVOTTELUT KESTÄÄ AIKANSA.

mutta tuntuu, että VAIN SINÄ HALUAT Kristiina.

Miksi mekastat ihan asiallisesta kommentista, jossa ei mitenkään vähätelty Krisiinaa? Noi edellisessä viestissä mainitut asiat on kaikkien lukutaitoisten tiedossa.

Mulla ei ole mitään Kristiinaa vastaan, mun puolesta levysoppari on ihan ok vaikka kaikille finalisteille. Toivottavasti myös kohderyhmää löytyy tarpeeksi..

• olivat
        muttei hyvälläkään kirjoitti:

mutta tuntuu, että VAIN SINÄ HALUAT Kristiina.

Miksi mekastat ihan asiallisesta kommentista, jossa ei mitenkään vähätelty Krisiinaa? Noi edellisessä viestissä mainitut asiat on kaikkien lukutaitoisten tiedossa.

Mulla ei ole mitään Kristiinaa vastaan, mun puolesta levysoppari on ihan ok vaikka kaikille finalisteille. Toivottavasti myös kohderyhmää löytyy tarpeeksi..

Ari, Anna ja Kristiina.

• ei voi mitään
        olivat kirjoitti:

Ari, Anna ja Kristiina.

mutta tämä on fakta:

.."Levy-yhtiön ilmoituksen mukaan levytyssopimus luvattiin varmasti VAIN voittajalle.

Viime vuonna tehtiin levytyssopimus viiden finalistin kanssa. Levy-yhtiön ilmoituksen mukaan tänä vuonna ei tehdä yhtä monta." ..

Itse sain jostain Valtsun haastattelusta sellaisen kuvan että Kristian olisi ollut hänen hlökohtainen suosikkinsa, vaikkei hän sitä ihan noin suoraan hehkuttanut, tietenkään. Siinä ilmeisesti syy, että Kristiain sai sopparin, Kristiina ei. Annalla taas yhtä iso, tai ainakin melkein, fanijoukko kuin Arilla, eli ostajia levyille ja keikallakäyjiä riittänee.

• siinä se
        ei voi mitään kirjoitti:

mutta tämä on fakta:

.."Levy-yhtiön ilmoituksen mukaan levytyssopimus luvattiin varmasti VAIN voittajalle.

Viime vuonna tehtiin levytyssopimus viiden finalistin kanssa. Levy-yhtiön ilmoituksen mukaan tänä vuonna ei tehdä yhtä monta." ..

Itse sain jostain Valtsun haastattelusta sellaisen kuvan että Kristian olisi ollut hänen hlökohtainen suosikkinsa, vaikkei hän sitä ihan noin suoraan hehkuttanut, tietenkään. Siinä ilmeisesti syy, että Kristiain sai sopparin, Kristiina ei. Annalla taas yhtä iso, tai ainakin melkein, fanijoukko kuin Arilla, eli ostajia levyille ja keikallakäyjiä riittänee.

vitsi siis piilikin. Kristian on ollut koko ajan kuin mamman lellikkipoju ja kaikki on näyttänyt siltä että peti on ollut pedattu valmiiksi. Nyt mä ymmärrän miksi sitä väkisin hehkuteltiin tuomarien taholta, vaikka äijässä ei ole mitään idolia. Surkee tyyppi kerrassaan mutta jos joku häneen uskoo niin uskokoon. Minä en usko että tuolla habituksella tehdään edes jääskeläisiä.

Koko idolsin ajan sai vaikutelman että Aria poljettiin ja Kristiania pönkitettiin, eli; oli tarkoitus tietenkin että Kristian olisi pärjännyt paremmin kuin Ari mutta onneksi kansan tahto kuitenkin tuli julki. Kai ne kattoi että Kristianilla on ""raameja"" enemmän mutta siinä näkee miten ammattitaidottomat ihmiset täällä suomenmaassa musiikkibisneksiä hoitelee.

• väite
        siinä se kirjoitti:

vitsi siis piilikin. Kristian on ollut koko ajan kuin mamman lellikkipoju ja kaikki on näyttänyt siltä että peti on ollut pedattu valmiiksi. Nyt mä ymmärrän miksi sitä väkisin hehkuteltiin tuomarien taholta, vaikka äijässä ei ole mitään idolia. Surkee tyyppi kerrassaan mutta jos joku häneen uskoo niin uskokoon. Minä en usko että tuolla habituksella tehdään edes jääskeläisiä.

Koko idolsin ajan sai vaikutelman että Aria poljettiin ja Kristiania pönkitettiin, eli; oli tarkoitus tietenkin että Kristian olisi pärjännyt paremmin kuin Ari mutta onneksi kansan tahto kuitenkin tuli julki. Kai ne kattoi että Kristianilla on ""raameja"" enemmän mutta siinä näkee miten ammattitaidottomat ihmiset täällä suomenmaassa musiikkibisneksiä hoitelee.

Eiköhän levy-yhtiössä tehdä päätökset ihan bisnespohjalta eikä lellitä ketään.

Jos Kristiina ei saa sopimusta SonyBMG:lta, on niitä muitakin levy-yhtiöitä. Fanit saavat levynsä aikanaan.

• Kristianin
        väite kirjoitti:

Eiköhän levy-yhtiössä tehdä päätökset ihan bisnespohjalta eikä lellitä ketään.

Jos Kristiina ei saa sopimusta SonyBMG:lta, on niitä muitakin levy-yhtiöitä. Fanit saavat levynsä aikanaan.

vetoavan "aikuiseen" yleisöön, varkinkin kun itketti mummoja sillä Lapin kesällään. Nyt kyllä näyttää siltä, että myös Ari vetoa vanhempaankin väkeen ja ehkä Anna ja Kristiina myös. Kristiina saattaisi myydä jopa Krideä paremmin, kun Kride on nyt vähän "ryvettynyt" julkisuudessa. Toisaalta uskon, että ainakin toi Kriden coverilevy menee kohtuullisen hyvin kaupaksi, jos nyt ei ihan ryssi niitä kipaleita.

• kun Kridestä
        Kristianin kirjoitti:

vetoavan "aikuiseen" yleisöön, varkinkin kun itketti mummoja sillä Lapin kesällään. Nyt kyllä näyttää siltä, että myös Ari vetoa vanhempaankin väkeen ja ehkä Anna ja Kristiina myös. Kristiina saattaisi myydä jopa Krideä paremmin, kun Kride on nyt vähän "ryvettynyt" julkisuudessa. Toisaalta uskon, että ainakin toi Kriden coverilevy menee kohtuullisen hyvin kaupaksi, jos nyt ei ihan ryssi niitä kipaleita.

onkin kirjoiteltu, niin en ole saanut minkäänlaista kuvaa millaista porukkaa hänen faninsa ovat. Ainut asia mikä on tullut esille on se ettei ne oo... miten sen nyt nätisti sanoisi,.. ei oo oikeen reiluu sakkii.

Annan ja Arin fanit tulevat kaikista ikäryhmistä sukupuoleen katsomatta. Aria nyt harva pystyy vastustamaan. Kristiinan faneista olen saanut kuvan että ne ovat etupäässä tyttöjä, poikia, ja keski-ikäisiä miehiä. Tosin keski-ikäisenä naisena olen löytänyt Kristiinan nyt kilpailun jälkeen. Pidän hänen parista biisistä todella paljon ja nyt kun niitä katsoo niin voi nähdä että Kristiina on panostanut kaikkein eniten siihen tunnepuoleen. Antoi kaikkensa.

• ikä 51-vuotta
        kun Kridestä kirjoitti:

onkin kirjoiteltu, niin en ole saanut minkäänlaista kuvaa millaista porukkaa hänen faninsa ovat. Ainut asia mikä on tullut esille on se ettei ne oo... miten sen nyt nätisti sanoisi,.. ei oo oikeen reiluu sakkii.

Annan ja Arin fanit tulevat kaikista ikäryhmistä sukupuoleen katsomatta. Aria nyt harva pystyy vastustamaan. Kristiinan faneista olen saanut kuvan että ne ovat etupäässä tyttöjä, poikia, ja keski-ikäisiä miehiä. Tosin keski-ikäisenä naisena olen löytänyt Kristiinan nyt kilpailun jälkeen. Pidän hänen parista biisistä todella paljon ja nyt kun niitä katsoo niin voi nähdä että Kristiina on panostanut kaikkein eniten siihen tunnepuoleen. Antoi kaikkensa.

Että onhan meitä Kristiina-fanejakin kaikista ikäryhmistä.

Vaikka Kristiina-fani olenkin, niin kyllä minä arvostan näitä muitakin finalisteja ja kuuntelen heidän lauluja mielelläni.

Kyllä minä uskon, että Kristiina vielä sopparin saa.

• Kiuas

American Idolssin 4:s viime vuonna jyrää jenkkien listoilla. 20 viikkoa top 10:ssä. Poika tekee fyrkkaa. Ei välttämättä sijoitus vaan ne kyvyt. Kristiina...eihhh...oh God. Save me please!!!!

• ostaa

Kristiinan levyä, ja turha esittää väitteitä American Idolsista.

• on ihan

turhake!

• vaan

Kristian on ihan turhake.

• ei sentään
        vaan kirjoitti:

Kristian on ihan turhake.

onneksi honota!

• noin hyvin menestyy.

• oikeesti?
        noin hyvin menestyy. kirjoitti:

HONOTUKSELLA KRISTIINA KANSAINVÄLISEKSI TÄHDEKSI.

http://www.myspace.com/kristiinab

Kristiinan kuvako, tuolla linkissä oikealla, ja teksti, että etsii Basistia?

Kristiinan näköinen toi kyllä on.
        Tossa pyydetään apua Basistin etsinnässä.

• Haku on auki
        oikeesti? kirjoitti:

Kristiinan kuvako, tuolla linkissä oikealla, ja teksti, että etsii Basistia?

Kristiinan näköinen toi kyllä on.
        Tossa pyydetään apua Basistin etsinnässä.

Basistia tarvitaan.
        Katsokaa linkki ja päätelkää itse.

• nyt hankkia
        Haku on auki kirjoitti:

Basistia tarvitaan.
        Katsokaa linkki ja päätelkää itse.

vähän mediakriittisyyttä...
        Kuva ainakin on laitettu nettiin ajat sitten, ja sitä paitsi, eikös se basisti nyt helpommin löytyis tuolta musiikkipiireistä kuin netistä huutelemalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94