Lyökö rapu lapsiaan?

onko tämä sitten

ravulle ominainen piirre,että kun suututte lapsillenne lyöttekö heitä?

12

2136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lintunen_

..väkivaltaisuus ei ole mielestäni sidoksissa mihinkään tiettyyn merkkiin. Eiköhän siinä ole kyse jostain ihan muusta, kuten esim. luonnehäiriöstä tai epäkypsyydestä olla vanhempi.

• allaolevassa

lastenhakkaajia on joka merkissä.

• selväähän se

olen syntynyt viides heinäkuuta ja siitä seuraa vastustamaton halu jatkuvasti hakata itseään heikompia, miksi edes kysyt moista, tottakai.

• totista totta

Todellakin. Äippä on syntynyt 1. heinäkuuta ja mitäpä muuta sinne lapsuuteen mahtuukaan kuin piiskaamista, tukistamista, potkimista ja lyömistä. Hyvällä silti muistelen häntä, toivon vaan ettei minusta kalasta tule koskaan samanlaista, kun niin altis olen muiden vaikutukselle ja sellainen kuin on kasvatettu..

• rapu...

samaa mieltä olen monen muunkin kans et onhan niitä tukistajia joka merkeissä...

• rapuoonmieki

Varmasti lyön

• rapu on

hellä ihminen. Ei rapu lyö läheisiään, ehkä kavereiden kanssa saattaa tapella mutta ei se hakkaa
      pahasti.

• rapumies.

jätä pois-pahasti..:))

• missään tapauksessa

turhia pelkeet :) ittelläni on kolme lasta, enkä ole lyöny. Eikä ravut muutekkaa löis lapsiaa. Hullunako meitä pidät? Eläinradan lapsirakkaita merkkejä?
      Oletko niitä ravun mollaajia? noh, jokatapaukses sait vastaukseni tiettää ;)

• ja toisessa jaksossa

ei myö lyyvä. lapsirakkaita. Tyhmä kysymys ;)
      tosin, se luonne voi kyl olla ratkaseva.. Eihän se kaikki horoskoopista riipu..

• kokemustaa

Rapu on merkki joka kuorensa takaa aina lyö ja vetäytyy taakse. Minua on jopa äitirapuni lyönyt saksilla. Siinä on todistetta teille.

• kokemustaa kirjoitti:

Rapu on merkki joka kuorensa takaa aina lyö ja vetäytyy taakse. Minua on jopa äitirapuni lyönyt saksilla. Siinä on todistetta teille.

Ei se aina lyö!!Väkivalta ei kuulu ravun ominaiosuuksiin!En ole koskaan lyönä ketään,enkä tule lyömään!Eipäs sotata ennako luuloila.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe