Uskaltaako Smartin antaa naisen ajoon talvella? Onko joku kokeillut talviajo-ominaisuuksia?
Smart talvella?
5
2715
Vastaukset
- Talvellakin
Uskaltaako mitään autoa antaa naisen ajoon talvella:) No joo, asiaan:
Pikku-Smartissa sekä moottori että kuljettaja ovat vetävien pyörien päällä painona, jolloin pitoa kyllä löytyy. Lisäksi Smartissa on niin herkkä ESP, että sitä on vaikea saada pyörähtämään, vaikka oikein yrittäisi. - tuc
Mulla oli viime talven alla smart Roadster, esp:n otin pois aika usein ja silloinkin pysyi tosi hyvin hanskassa (ja oli aivan hillittömän hauskaa takakoneisella puskea sivuttain mutkiin).
esp päällä jokainen smartti pysyy tiellä aivan loistavasti, ei lähde käsistä vaikka yrittäisi. Kaverille hain viime kesänä smart fortwon ja ei ole pahaa sanaa sanonut autosta.- jeps..
Itse ajelin toissa talven diesel pikkukakkosella. Hyvin talvi sujui ei siinä mitään, mutta kojelauta vilkkui jatkuvasti ja kantakaupungissa jos halusi aurauksen jälkeen pois kadunvarsiparkista niin espi ja vetoluistonesto piti ottaa pois päältä. Pari kertaa pyörähti tahattomasti ja kymmeniä kertoja tahallisesti. =) Lyhyet joustovarat myös hankalia ainakin stadin röykkyisillä kaduilla. Varsinkin takapää pohjasi jatkuvasti.
Plussia on pieni kulutus 4,5 litraa talvisessa nurkka-ajossa ja hyvä käynnistyvyys. Ei tullut kelejä vastaan, ettei olisi kadun varresta ilman lämppäreitä käyntiin lähtenyt. Dieseli on pihinä ainakin todella kylmä. - poiskin
jeps.. kirjoitti:
Itse ajelin toissa talven diesel pikkukakkosella. Hyvin talvi sujui ei siinä mitään, mutta kojelauta vilkkui jatkuvasti ja kantakaupungissa jos halusi aurauksen jälkeen pois kadunvarsiparkista niin espi ja vetoluistonesto piti ottaa pois päältä. Pari kertaa pyörähti tahattomasti ja kymmeniä kertoja tahallisesti. =) Lyhyet joustovarat myös hankalia ainakin stadin röykkyisillä kaduilla. Varsinkin takapää pohjasi jatkuvasti.
Plussia on pieni kulutus 4,5 litraa talvisessa nurkka-ajossa ja hyvä käynnistyvyys. Ei tullut kelejä vastaan, ettei olisi kadun varresta ilman lämppäreitä käyntiin lähtenyt. Dieseli on pihinä ainakin todella kylmä.Olen luullut, ettei ko. mallista pysty kytkemään espiä pois päältä.
- tuc
poiskin kirjoitti:
Olen luullut, ettei ko. mallista pysty kytkemään espiä pois päältä.
Tutustu http://www.setbb.com/smartforum/
OBD:tä ronkkimalla onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184