Smart talvella?

Epäilyttää

Uskaltaako Smartin antaa naisen ajoon talvella? Onko joku kokeillut talviajo-ominaisuuksia?

5

2715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talvellakin

Uskaltaako mitään autoa antaa naisen ajoon talvella:) No joo, asiaan:

Pikku-Smartissa sekä moottori että kuljettaja ovat vetävien pyörien päällä painona, jolloin pitoa kyllä löytyy. Lisäksi Smartissa on niin herkkä ESP, että sitä on vaikea saada pyörähtämään, vaikka oikein yrittäisi.

• tuc

Mulla oli viime talven alla smart Roadster, esp:n otin pois aika usein ja silloinkin pysyi tosi hyvin hanskassa (ja oli aivan hillittömän hauskaa takakoneisella puskea sivuttain mutkiin).

esp päällä jokainen smartti pysyy tiellä aivan loistavasti, ei lähde käsistä vaikka yrittäisi. Kaverille hain viime kesänä smart fortwon ja ei ole pahaa sanaa sanonut autosta.

• jeps..

Itse ajelin toissa talven diesel pikkukakkosella. Hyvin talvi sujui ei siinä mitään, mutta kojelauta vilkkui jatkuvasti ja kantakaupungissa jos halusi aurauksen jälkeen pois kadunvarsiparkista niin espi ja vetoluistonesto piti ottaa pois päältä. Pari kertaa pyörähti tahattomasti ja kymmeniä kertoja tahallisesti. =) Lyhyet joustovarat myös hankalia ainakin stadin röykkyisillä kaduilla. Varsinkin takapää pohjasi jatkuvasti.

Plussia on pieni kulutus 4,5 litraa talvisessa nurkka-ajossa ja hyvä käynnistyvyys. Ei tullut kelejä vastaan, ettei olisi kadun varresta ilman lämppäreitä käyntiin lähtenyt. Dieseli on pihinä ainakin todella kylmä.

• poiskin
        jeps.. kirjoitti:

Itse ajelin toissa talven diesel pikkukakkosella. Hyvin talvi sujui ei siinä mitään, mutta kojelauta vilkkui jatkuvasti ja kantakaupungissa jos halusi aurauksen jälkeen pois kadunvarsiparkista niin espi ja vetoluistonesto piti ottaa pois päältä. Pari kertaa pyörähti tahattomasti ja kymmeniä kertoja tahallisesti. =) Lyhyet joustovarat myös hankalia ainakin stadin röykkyisillä kaduilla. Varsinkin takapää pohjasi jatkuvasti.

Plussia on pieni kulutus 4,5 litraa talvisessa nurkka-ajossa ja hyvä käynnistyvyys. Ei tullut kelejä vastaan, ettei olisi kadun varresta ilman lämppäreitä käyntiin lähtenyt. Dieseli on pihinä ainakin todella kylmä.

Olen luullut, ettei ko. mallista pysty kytkemään espiä pois päältä.

• tuc
        poiskin kirjoitti:

Olen luullut, ettei ko. mallista pysty kytkemään espiä pois päältä.

Tutustu http://www.setbb.com/smartforum/

OBD:tä ronkkimalla onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe