Elikkä onko kukaan ottanut vihkisormukset hopeisena? ihastuin niin kovin enkä löydä samanlaista valkokultasena... oisko ihan pöljä ajatus?
Hopea sormukset vihittäessä?
6
1412
Vastaukset
- dofjds
Miksi ihmeessä olisi pöljä ajatus?
Sormus kun sormus, pääasia että itseä miellyttää?!
Vai? - ei häpeä
No mulla on vihkisormuksena hopeasormus. Samanlainen olisi ollut saatavilla myös valkokultaisena, mutta törkeän kalliina (design...). Muutenkin itsellä kaikki korut hopeaa, joten sopii siis hyvin tyyliini! Mielestäni siis persoonallinen ratkaisu, josta itse olen saanut kehuja.
- marrasmorsian -06
Minulla on niin kihla- kuin vihkisormuskin hopeaa.
- -mari-
...mutta tummuu aika herkästi vuosien saatossa ja on pehmeämpää materiaalia kuin valkokulta.
itselläni melkein kaikki korut ovat hopeaa, mutta vihkisormuksen haluan olevan valkokúltaa, ettei sitten harmita jo vuoden päästä näkyvät naarmut.
ja usko pois, niitä tulee vaikka olisi kuinka varovainen.
Mutta se on ihan jokaisen oma asia, minkä sormuksen ostaa ja haluaa.- zaguska
Meillä menee siten, että miehelle ostetiin hopeinen kihlasormus ja mulle edullinen valkokultainen, tosin mun sormusta pitäs rodinoida jo, kun siitä paistaa kulta läpi. Pikkuisen harmittaa.
- Murunen
Mulle tulee myös hopeinen sormus kun ei ole vielä varaa ostaa kallista valkokultaista. Täytyy hommata se sitten joskus myöhemmin. Ei sormusta kohtaan ole mitään etikettiä, jotkut jopa jättävät ostamatta ne kokonaan sillä ne eivät ole pakollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058