Videokamera rikki ja kasetti tallella

blondi/tietämätön...

Elikkäs kertokaa mitä voi tehdä jos haluaa katsoa kasetin ja videokamera on rikki..?En enää muista minkälainen videokamera oli,koska siitä on monta vuotta kun sitä on käytetty.Kasetti on normaalia vhs kasettia pienempi mutta suurempi kuin nykyisiin videokameraan menevät..Onko kasettia mahdollisuus katsoa jollain?Vai onko pakko löytää siihen sopiva videokamera?Kasetti on Sonyn ja siinä on numero 90..En ymmärrä näistä asioista mitään!:D Joten auttakaa!:D

4

1940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digiootti

Kuvailusi perusteella rikkimenneen kameran kasetti on todennäköisesti Digital 8, tai Hi8, jos kamera on hakittu vuoden -98 jälkeen. Jos kamera on vanhempi, niin kasetti on video 8.
      Nuo kaikki kasetit on kooltaan ja ulkonäöltään samanlaisia. Video tallentuu kaikissa hieman eri ladulla.
      Joskus on ollut markkinoilla videonauhureita, jotka käyttää noita samoja kasetteja, mutta ne on harvinaisia.
      Nykyisin on vaikea löytää enää uusia videokameroita, jotka käyttää noita kasetteja, mutta käytettyjä on myynnissä runsaasti. Jos aikoo hankkia tuollaisen kameran, pitää varmistaa, että se toistaa sinun kasettejasi.
      Jos sinulla on vain yksi kasetti, sen katsomisen takia ei kannata ostaa kameraa. Sen kasetin voi kopioida johonkin toiseen muotoon, esimerkiksi VHS kasetille, tai DVD levylle.
      Minulla on kamera, joka toistaa kaikkia yllämainttuja kasetteja.
      Voin kopioida kasettisi sellaiseen muotoon, että voit katsoa videon.

ugo3415@hotmail.com

• ulkomaalainen

Olen teetänyt samassa tilanteessa kopioita Hi8:sta DVD:lle Reel One Oy:ssä, puh. 09-684 44 50, Mannerheimintie 22-24, 0100 Helsinki.

• Vhs

Elikkä markkinoilla on varmasti siihenkin videotyyppiin adaptereita, jotka muuttavat videon vhs:ksi. Näissä adaptereissa ei ole mitään ''ylimääräistä'' elektroniikkaa. Eli ihan vhs-kasetin mallinen laite, johon laitetaan kasettisi sisään ja eikun nauhuriin!

• mulle

Hei.Soitas mulle ni katsotaan mitä voidaan tehdä asialle.Saimaanvideotallenne puh 0504005262

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      52