KATOAA!
Kolme, kaksi, yksi
27
2113
Vastaukset
- MOKA!!
Mites muualla??
itellä telkku pimeenä parasta aikaa.. tähänkö on tultu?? Tästäkö sitä tv-lupaa maksetaan?? mikä on tilanne hallissa?? entä Euroopassa??
"Nyt meni kuva, kohta menee äänikin.."- Huomioija 66,5
Mitään ongelmaa ei ole normikanavalla ollut... mulla ei o boksia.
- Hoo
Oli kyllä huvittava: kolme, kaksi, yksi ja POKS kuva pimeeks! :D
- Huomioija 66,5
Huomioija 66,5 kirjoitti:
Mitään ongelmaa ei ole normikanavalla ollut... mulla ei o boksia.
..jos sillä mitään merkitystä..
- lähetyksessä
Nyt palas kuva takasin. Mulla ei näkyny YLEn digikanavat hetkeen. Analogiset näkyi.
- mokaa
lähetyksessä kirjoitti:
Nyt palas kuva takasin. Mulla ei näkyny YLEn digikanavat hetkeen. Analogiset näkyi.
ainakaan YLEllä, kun kaikkialla ei mennyt kuvaa. Voi olla syynä paikalliset yhtiöt.
- hohoooo
Eipä näy euroviisut, kahdesta eri mastosta yritän etsiä...
- hohoooo
jeejee, hyvä digi.
- ongelmia
täällä digillä... Joten ongelma muualla, kuin YLEllä...
- huvittaa
Näin ainakin Sotkamon maston alueella.. :)
Hyvä hyvä!
Joku haksori asialla, tai sitten santsikuppia hakemaan lähtenyt avustaja kompastui päävirtakaapeliin... tosin teoriani ei selitä muiden kanavien pimenemistä... heh- Yrggis
Ei pimentynyt mikään muu kanava kuin TV2 täällä...
Ainakin meillä DVB-T:stä hävis samantien kaikki muut kanavat näkyvistä paitsi MTV3 tuon 3 2 1:n jälkeen. Onko tämä joku Digitan pila vai sabotaasi?
- Jeppisjee
Sama täällä Oulussa. Kaikki muut kanavat katos paitsi maikkari... :o
- Pohjanmaalle..
Mut aika moka oli.. ja luottamus meni. mitenköhän lauantaina itse finaalissa.??
mtv3 näkyi ja muut kanavat, mutta kaikki ylen kanavat meni pimeeks ihan kuin käsikirjoitettuna 3-2-1-POKS!!
- palasi
kuva
- kaikki,,,
kunnossa. Lähetys ykkösluokkaa. Nou hätä.
- Nou roplem votsouevö
Joo digikanava TV2 hävisi (Elisa kaapeli) mutta onneksi FST:n puolella näkyi edelleen ja samoin vieressä tietokoneen kautta tullut analoginen kuva... Backupit valmiina aina nääs ;-)
- takaisin
tv:n ääreen kun sain tiedon että muillakin ollut ongelmia, meillä täällä koillismaalla näkyi hetken vain mtv3, toivottavasti ei todellakaan ollut kovin laaja katkos, ei mitään parasta mainosta suomelle jos pätkii ympäri eurooppaa!
- Rovaniemellä
Toivottavasti saa yle lähetyksen lauantaiksi kuntoon
- olla heidän
vikansa, kun kaikkialla ei hävinnyt? EI OLLUT YLEN VIKA! Vika varmaan paikallisessa tv-yhtiössä!
- myös digi
lähetys...
Analoginen rules. - trallatilaa
Käväs pimeänä muutaman minuutin. 3,2,1 poks
- Ei huolestunut
Joensuun Elisa-kaapelialueella ainakin katosi vain TV2 digipuolelta, TV1 ja FST (josta viisut näkyivät tuonkin muutaman minuutin katkoksen ajan) näkyivät normaalisti. Niin ja analogisena tietysti näkyi TV2:kin.
- Asema
Ollut pimeänä jo puoli tuntia! Voi vi un Yle!
- Pyhhh
No just, Ylen syyhän se tietysti on. Siellä taas asiantuntija...
- Perkele!
Pyhhh kirjoitti:
No just, Ylen syyhän se tietysti on. Siellä taas asiantuntija...
Kun ei näy niin ei näy!!
- Ite saatana
Perkele! kirjoitti:
Kun ei näy niin ei näy!!
No voihan siitä syyttää vaikka joulupukkia mutta ei se hänen syynsä ole.
Iske antennijohto suoraan telkkariin niin analogisena näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144