Olen kiinnostunut supistuksesta ja haluaisin mahdollisimman paljon tietoa aiheesta. Erityisesti supin loukkupyynti kiinostaa.
Supin pyytäminen
3
1753
Vastaukset
- Jänistäjä
Ei oo tuosta loukkupyynnistä hirveästi kokemusta, sen tiedän että helpompaa sen on kuin ketun kans.
Kokeile myös jäljittämällä, supi jaloittelee talvella lämpöisinä päivinä. Jos löydät tuoreet jäljet lumesta niin sen voi hyvinkin saada kiinni. 20-30cm lumessa terve mies voittaa supin juoksu kisassa. - on muutamia
malleja. Itse käytän mallia jossa syötin " nykiminen" tiputtaa metalli luukun, eli perinteinen loukku. Kun syötti on maukas, eli hieman vanhahko ja tuoksuva niin kyllä supi loukkuun menee. Eilen juuri yksi loukusta löytyi...
- köpö
pyydystän supia pääasillisesti koiralla.olen saanut myös hyvin saalista jäljestämällä.jos tiedät pesiä niin mene kytikselle ennen hämärää tulevat ulos jaloittelemaan semmoisen 15-20metriä on ihan hyvä matka.loukulla saa ainakin pesien läheltä hyvin.onnea jahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209