Tässä nyt pari vuotta skopumiehen kanssa vedetty yhtäköyttä. Onko ihan normaalia että skopu kulkee leijonanaisen talutusnuorassa=)
liona +skorp
4
1031
Vastaukset
- saattaa kulkeakin
mut skopuilla on yleensä henkinen ote..
- leijonavaimo
Skorpionimiehen kanssa puolenkymmentä vuotta yhdessä olleena tiedän paremmin kuin hyvin, että näennäinen on se otteeni skorppariini. Mies tulee nätisti perässä niin kauan kuin hänelle itselleen sopii, ei yhtään pidempään. Hän osaa tarvittaessa hivellä leijonanluontoani pitämällä minua kuningattarenaan, mutta auta armias, jos hänet jostain suututtaa! Siitä saan kuulla vuosienkin päästä..
Jostain luin, että leijonan ja skorpionin suhde on joko täydellistä tai täydellinen katastrofi.. yhdyn ajattelijaan. Siinä ne vaihtoehdot mitä meilläkin nähdään. Tasaisen tylsää ei ole... - Sarah74
leijonavaimo kirjoitti:
Skorpionimiehen kanssa puolenkymmentä vuotta yhdessä olleena tiedän paremmin kuin hyvin, että näennäinen on se otteeni skorppariini. Mies tulee nätisti perässä niin kauan kuin hänelle itselleen sopii, ei yhtään pidempään. Hän osaa tarvittaessa hivellä leijonanluontoani pitämällä minua kuningattarenaan, mutta auta armias, jos hänet jostain suututtaa! Siitä saan kuulla vuosienkin päästä..
Jostain luin, että leijonan ja skorpionin suhde on joko täydellistä tai täydellinen katastrofi.. yhdyn ajattelijaan. Siinä ne vaihtoehdot mitä meilläkin nähdään. Tasaisen tylsää ei ole...Hän on omistuksenhaluinen, mustasukkainen ja salaperäinen, jota ei rupea myöntämään, jopa hieman rankaiseva jos vääryttä tuntee kokeneensa, kyllä.. mutta jos joku osaa olla kiitollinen, pitää sylissään kuin kukkasta kämmenellä, kehua, keksiä uusia tapoja ilmaista kuinka paljon hän minusta välittää koko ajan, kertoa haluavansa minua niin kiihkeästi, haluavansa koko loppuelämän kanssani, pelkäävänsä menettää minut toiselle tai muulla tapaa, niin empaattinen, että itkee romanttisille draamoille, on aina tukeni ja turvani, niin kultainen sydän, joka sykkii myös toisille ihmisille, ujon pinnan alla on tuhannesti rohkeampi ihminen, joka ensimmäisen kerran koittaessaan iskeä minua otti käteni omaansa ja sanoi..koskaan en ole viihtynyt näin hyvin naisen seurassa.. Ja minä torjuin kun on niin paljon nuorempi, että ollaan vain ystäviä. Hän kysyi,että onko meidän ikäerolla niin paljon sinulle väliä? Sitten hän soitti muutama päivä myöhemmin ja kysyi, että koska saan tavata sinut? Minä torjuin taas. Hän kysyi, että miksi en halua? Ja ajattele jos rakastun sinuun!! Sanoin, ettet rakastu kun ollaan kavereina kapakassa oltu joku kunnon kerta. Lauoin itsestäni karseita totuuksia pelottaakseni hänet pois ja hän kertoi vain rakastuneensa yhä enemmän. Lopulta mahassa oli painostava tunne, että nyt tai ei koskaan..jotain jään paitsi..jotain aivan mahtavaa. Menin ja tapasin hänet, syötiin ravintolassa, mutta painotin, että ollaan ystäviä. Oli niin helppo hänen kanssaan olla. Sitten junalle saattaessa sanoin, että mene kotiasi nyt. Hän pyysi, että eikö hän saa istua kanssani yhdessä junaa odottaen. Halasi kahdesti niin nätisti.. että sitten viikkoa myöhemmin kun tavattiin jouluaattona niin en enää voinut vain vastustaa. Pelotti niin hirveästi, että yrittääkö tuo vain sänkyyn kaataa ja en lähtenyt siihen meininkiin heti ennenkuin huomasin todella, että tässä on tosi kysymyksessä. Nyt ollan asuttu yhdessä huhtikuusta lähtien ja mitään en ole vailla kun hän vain on vierelläni. Kyllä skorppioonimiehet osaa!
- Skorpionin kuningatar
Juu meilläkin minä leijona (aurinko- sekä nouseva merkkini..) ja mies skorpioni.
Tähän mennessä parin vuoden aikana vain kolme suurta riitaa, ja kaikki liittyneet skorpionin parisuhteessa ottamiin erivapauksiin. Ärsyttävä naistenmies ja totaalisesti osaa kyllä piilottaa tietyt puolet itsestään jos haluaa. Ja niitten piirteitten esiin saamisessa tarvitaan jo selvännäkijän kykyjä!
Mutta perusliitto sinällään on harmoninen ja onnellinen, en kuitenkaan vaihtaisi pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050