Olen Steinerissa oppilaana nyt 11 vuotta, ja voin sanoa olevani hyvin tyytyväinen siihen, että vanhempani laittoivat minut juuri Steineriin. Olen tuntenut luokkalaiseni 11 vuotta, ja luokkamme on todella tiivis. Kaikki voivat olla kaikkien kanssa, eikä mitään ryhmittymiä ole. Pienemmillä luokilla oli tietysti sitä, mutta vanhetessa ryhmät ovat hajonneet.
Lähes kaikki opettajat osaavat asiansa, mutta valitettavasti joukossa on myös niitä huonompia tapauksia. Näinhän voi olla myös aivan tavallisessa koulussa.
Uskonnon opetuksesta: Steinerissa opeteteaan, niinkuin muissakin kouluissa, uskonnossa evlutia. Kirkkoon kuulumattomat saavat tietysti opetusta elämänkatsomustiedossa.
Steinerissa on paljon taide-aineita ja muita luovuutta kehittäviä projekteja, esim näytelmiä. Näytelmien teko tekee todella hyvää luokalle. Harjoituksissa tulee enemmän yhteenkuuluvainen olo, ja esityksissä kaikki puhaltavat yhteen hiileen. Näytelmäprojektin jälkeen tuntuu jotenkin läheisemmältä luokkalaistensa kanssa.
Onhan steinerissa huonojakin puolia, mutta suurimmaksi osaksi hyviä. Aion itsekin laittaa lapseni steiner-kouluun.
Yleensä ihmiset, joiden olen kuullut puhuvan steinerista negatiivisia asioita, ovat olleet tietämättömiä tai ennakkoluuloisia. Ottakaa asioista selvää!!! www.steiner.fi (ruotsiksi)
Steinerista
Steiner kunniaan
0
547
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576