Kuuma yleensä keskikesällä heinäkuussa?
Onko Pekingissä tukalan
6
1023
Vastaukset
- ekku1706
lämpötilä siihen aikaan 30 C - 38 C, joten ei varmasti palele niin kuin täällä pohjolassa
ekku71- Suz
Toissasuvena oltiin Italiassa ja kuuma oli kuin kamelin perseessä. Ei siihen delaa kun:
1) on hattu
2) varjostautuu
3) juo ihan 'tusti vettä.
Kyllä me heinäkuussakin pärjätään. Ellei muuta niin mennään paikkoihin, joissa on ilmastointi. Eikö? :) Jos muutama miljoona kiinalaista osaa niin eiköhän mekin. :)
- shanghaista
tukalan kuuma on, kuivaa ja kuuma....
ja kiinalaiset eivat itse pida kesasta, koska suurimmalla osalla ei ole varaa hankkia ilmastointia- ai että kuivaakin
vielä. Kyllähän osuit oikeeseen, että kuumaa on, mutta ei kuivaa ole. Tai mulla vaanon hiki päällä heti kun siitä hotellista ulos astuu. Tuuli voi tietysti kuivata jos sille päälle sattuu.
- shanghaista
ai että kuivaakin kirjoitti:
vielä. Kyllähän osuit oikeeseen, että kuumaa on, mutta ei kuivaa ole. Tai mulla vaanon hiki päällä heti kun siitä hotellista ulos astuu. Tuuli voi tietysti kuivata jos sille päälle sattuu.
Kuivalla tarkoitin, etta Pekingin ilman kosteus% ei ole yhta korkea kuin esim. Shanghaissa, missa se kesalla on lahes 100% ;-)
etta silleen....
- kesällä...
Itse olin Pekingissä joitain vuosia sitten heinä-elokuun vaihteessa. Lämpotila vaihteli siinä 30-37 välillä ja oppaan mukaan oli kylmempää, mitä yleensä tuohon aikaan.
Mutta kyllä siellä tuossakin helteessä pärjäsi. Sitä kuitenkin oli siellä lomalla ja pukeutuminen oli suhteellisen vapaamuotoista t-paita ja shortsit-osastoa. Eli miellyttävämpää siellä oli kuin Suomessa toimistohommissa 25-asteessa. ;-)
lmastointi on loistava keksintö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738