jos miehelle voi antaa sukat,joita nainen lainaa.
Miksi naiselle ei voi antaa työkalu sarjaa,jota mies vois lainata?
naisille kysymys
12
1210
Vastaukset
ku se ei sitä koskaan palauttaisi...
- hildurvonhopsis
on autotallissa, josta aikuinen poikani niitä joskus lainaa. Hän on ostanut jo oman täydellisemmän työkalusarjan, jota minä lainaan - joskus. Hän tekee mitä haluaa ja minä teen mitä minä osaan itse.
- on minullakin
Käyttäjiä tosi harvassa, enkä enää tarvitsekkaan. Melkein kaikki on tehty, en koske kiviseiniin.
- Rocellii
settiäkö ?
- Amazon
Minulla on kaksikin työkalupakkia ja mies saa vehkeitä lainata jos laittaa ne takaisin paikoilleen.
- Pirre*
jos, niin kerrotko meille mitä tapahtui?
- sanoja*
jos katse vois tappaa,niin en kirjoittais.
Ei auttanu korkaeluokkainen kromaus :)
vaaleanpunaisen työkalusarjan.Olen sellaisen nähnyt kaupassa. Ois se kyllä hankalaa jos mies siitä jotain lainaksi pyytäisi. Rikkoo vielä. Mutta lainaisin kun en kehtaisi kieltääkkään. Voi kun ne sukat on niin kiva lahja niin miehelle kuin naisellekin. Lahjasta pitäisikin aina osata kiltisti kiittää vaikka joskus ois vähän noita makuerojakin.
- enkelitrio
Kuka kieltää antamasta? Miniä sai akkuporakoneen
lahjaksi...ja oikein odottaa,että poikamme lainaisi
sitä.Vaan itse on saanut yksin käyttää ja näppärästi käyttääkin.- kieltää
sinä et ole opettanut poikaasi poramaan,herkät miehet on naisten mieleen
- enkelitrio
kieltää kirjoitti:
sinä et ole opettanut poikaasi poramaan,herkät miehet on naisten mieleen
En olekkaan...vaikka olenkin kova "poraamaan".
Kaikilla naisilla pitää olla keittiön kaapissa omat työkalut ja akkuporakone,joita voi sitten "lainata"miehelle,kun sen omat on aina hukassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144