Stratos patukka

voih...

Muistaako kukaan suklaapatukkaa nimeltä Stratos?
Se oli sinisessä kuoressa ja punaisella luki Stratos. Aivan ihanan makuista...siinä oli semmoisia "ilmareikiä" tai jotain.
Voi kun niitä vielä valmistettaisiin...

10

1953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

ainakin. en muista että niin kovin kauaa olisi aikaa kun olen ostanut.

• mieleen

kyseisestä patukasta että kun se tuli markkinoille vuonna ö, ostin pari niitä innokkaasti ja söin hyvällä ruokahalulla. Seuraavana yönä tuli kauhea vatsatauti. Vähän ajan päästä tuli uutisissa tieto että Stratos- patukoissa käytettävästä kaakaosta oli löytynyt salmonellaa.
      Ja eikun kakka tutkittavaksi. Onneksi siitä ei löytynyt salmonellaa.

Silti jäi sellainen pieni epäilyksen tunne tuosta suklaasta etten sitä sen koommin syönyt.

• pah...

stratos oli minunkin herkkua sillon kun olin pieni ja koskaan ei mitään tauteja ollut eikä tullut, muistan myös tuon salmonellatapauksen mutta se ei todellakaan ollut sillon kun se tuli markkinoille vaan paljon jälkeen ja se jäi yksittäistapaukseksi. sen jälkeen tuli vielä stratos-suklaalevy mutta ilmeisesti pulju sitten meni konkkaan tai jotain :(

• sini80
        pah... kirjoitti:

stratos oli minunkin herkkua sillon kun olin pieni ja koskaan ei mitään tauteja ollut eikä tullut, muistan myös tuon salmonellatapauksen mutta se ei todellakaan ollut sillon kun se tuli markkinoille vaan paljon jälkeen ja se jäi yksittäistapaukseksi. sen jälkeen tuli vielä stratos-suklaalevy mutta ilmeisesti pulju sitten meni konkkaan tai jotain :(

Kyllä niitä ulkomailta ainakin saa, eli ei firma ainakaan konkkaan ole mennyt... Maraboullahan on valikoimissa suklaapatukka missä on noita ilmakuplia, ainakin Prismassa ja Cittarissa olen nähnyt sitä.

• stratos elää
        sini80 kirjoitti:

Kyllä niitä ulkomailta ainakin saa, eli ei firma ainakaan konkkaan ole mennyt... Maraboullahan on valikoimissa suklaapatukka missä on noita ilmakuplia, ainakin Prismassa ja Cittarissa olen nähnyt sitä.

http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Page_5665&Page_5665=5668:0:10,1822:1:0:0:::0:0

poistunut kuitenkin suomen kauppojen valikoimista kun en ole missään törmännyt. varmaan se salmonella sitten karkotti kuluttajat eikä menekkiä enää ollut :/

• alkup.
        stratos elää kirjoitti:

http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Page_5665&Page_5665=5668:0:10,1822:1:0:0:::0:0

poistunut kuitenkin suomen kauppojen valikoimista kun en ole missään törmännyt. varmaan se salmonella sitten karkotti kuluttajat eikä menekkiä enää ollut :/

Ihanaa kuulla että Stratos-patukka vielä elää, mutta harmi kun niitä ei suomessa enää myydä =(
        Ei viitsisi ihan ulkomaille asti lähteä ostamaan...tai siinähän hyvä kesäloma idea... =)

• Sisqo

Ihan samaa olen minäkin miettinyt ja koittanut niitä kaupoista etsiä mutta turhaan..! =(
      Olen koittanut sitä Maraboun "ilmakupla"suklaata korvikkeeksi mutta ei se aja samaa asiaa kuin Stratos..vaikka ihan hyvää on sekin..Voi kumpa vielä saisi niitä..pitääkö ulkomailta lähteä hakemaan asioikseen.. =)

• saa hakea

Kaapista löytyy avamaton levy :-)

• addu^
    • suklaatia

Nyt niitä saa nyt niitä saa... Ärrältä kuulema! :) Nautinnollisia hetkiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe