Milloinkohan uskaltaisi istuttaa ulos esikasvatetut gladiolukset täällä etelä-Suomessa? Tyhmä kysymys, mutta en tunne kyseistä lajiketta entuudestaan, vaan kyseessä on ihan "uusi tuttavuus" ja hollantilaisen pussin kyljestä ei oikein irtoa tietoa meidän oloihin.
gladiolukset ulos??
uusavuton
2
482
Vastaukset
- ellit
Sitten ne voi viedä kun tietää,ettei tule enään yöhalloja. Minä en veisi vielä,mutta jos viet,peittele kylminä öinä vaikkapa laatikolla tai harsolla. Kuka sen tietää koska tulee hallayö ;)
- Taavilainen
Oonko mä ollu ihan idiootti kun istutin gladiolukset ulos jo yli kuukausi sitten silloin oli sipuleissa noin 3 cm "verso".. No kuitenkin ovat lähteneet hienosti kasvamaan.. Nyt ovat jo noin 20-30cm..
No voihan se olla et mulla kävi vain tuuri. Sit istutin ne aika syvään.. niinkuin liljat ja iiriksetkin mut hyvin ovat lähteneet nousemaan.. ne noin 10cm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010