Härkämies?

Kaksostytsy

Hei Härkämiehet ja heistä kiinnostuneet naiset!

Nyt haluaisin tietoa siitä millainen on härkämies kun se kiinnostuu naisesta. Ja että kiinnostuuko se? Helposti, onko vaikeasti tavoitettava, kenties ihmissuhteissa arka tai ujo?

Itselläni on nyt lievän kiinnostuksen kohteena eräs tämän tähtimerkin edustaja ja myönnän etten tiedä hänestä tai tästä merkistä vielä mitään. Ollaan juteltu muutamia kertoja ja "katseltu". En tiedä ollenkaan varmaksi, mutta musta tuntuu ihankuin tämä mies kiertäisi mun ympärillä, ihan niin kuin sitä kiinnostaisi muttei kuitenkaan tee mitään.

Myönnän että kyllä minuakin kiinnostaa vähän mutta olen vähän arka.

8

3216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutskarinainen

Puolivuotta on nyt tapailtu Härkämiehen kanssa,ja voin sanoa suoraan,ettei ole helppo valloitettava.Tuntuu,että olen koko ajan tarkkailun alaisena.Nyt on ilmaa puhdistettu puolin ja toisin.Pikkuhiljaa on tullut luottamusta toisiamme kohtaan.Härkämies on itsepäinen,omistushaluinen ja erittäin suorapuheinen.Mutta ihastuessaan,vertaansa vailla.Hellä,rehellinen ja uskollinen,ainakin vielä. Suuttuessaan erittäin vihainen ja silloin tulee suoraa tekstiä.Loukatun Härän luottamusta on erittäin vaikeaa voittaa takaisin.....

• lapsellinen

Eli kun härkä lopettaa itse suhteen. Hän on vaiti puolivuotta, pyytää sitten tapaamiseen"ystävänä".
        Saa kuulla toisen jatkaneen eläämäänsä eteenpäin se ei sovi härälle ja on suuri loukkaus härkää kohtaan. Ei puhettakaan enään ystävyydestä (vaikka sitä niin vannottiin suhteen alussa jos suhteelle huonosti käy) tai edes keskustelu /tervehtimis yhteydestä. Tulet olemaan pelkkää ilmaa kohdatessa.Miten käyttäytyisikään härkä jos suhteen lopettaisi toinen? Huhhuh ei uskalla edes ajatella. Kumppanina härkä on todella vaikea.

• olit jättäjä tai et::D
        lapsellinen kirjoitti:

Eli kun härkä lopettaa itse suhteen. Hän on vaiti puolivuotta, pyytää sitten tapaamiseen"ystävänä".
        Saa kuulla toisen jatkaneen eläämäänsä eteenpäin se ei sovi härälle ja on suuri loukkaus härkää kohtaan. Ei puhettakaan enään ystävyydestä (vaikka sitä niin vannottiin suhteen alussa jos suhteelle huonosti käy) tai edes keskustelu /tervehtimis yhteydestä. Tulet olemaan pelkkää ilmaa kohdatessa.Miten käyttäytyisikään härkä jos suhteen lopettaisi toinen? Huhhuh ei uskalla edes ajatella. Kumppanina härkä on todella vaikea.

Jätitpä härän tai et mutta ilmaa tulet olemaan hamaan tulevaisuuteen asti. Sillä ei ole merkitystä oletko jatkanut elämääsi tai et:DD Kumppanina härkä ei ole vaikea vaan sopeutuvainen ja ottaa asiat sellaisinako ne ovat. Realisti ja jalat maassa:DD

• ....
        olit jättäjä tai et::D kirjoitti:

Jätitpä härän tai et mutta ilmaa tulet olemaan hamaan tulevaisuuteen asti. Sillä ei ole merkitystä oletko jatkanut elämääsi tai et:DD Kumppanina härkä ei ole vaikea vaan sopeutuvainen ja ottaa asiat sellaisinako ne ovat. Realisti ja jalat maassa:DD

Härkä haluaa aina erota sovussa.
        En itse ainakaan voisi kuvitellakaan eroavani muissa merkeissä, kuin rauhallisesti sulassa sovussa ja joko ystävyyden jatkuessa tai ainakin niin, ettei toisen takia tarvitse vastaantullessaan vaihtaa kadun toiselle puolelle kävelemään.

• ...
        lapsellinen kirjoitti:

En itse ainakaan voisi kuvitellakaan eroavani muissa merkeissä, kuin rauhallisesti sulassa sovussa ja joko ystävyyden jatkuessa tai ainakin niin, ettei toisen takia tarvitse vastaantullessaan vaihtaa kadun toiselle puolelle kävelemään.    

• aina ei käy niin
        ... kirjoitti:

Suren itse huonosti päättyneitä suhteita, mutta kun härkää petetään, niin sen jälkeen mikään ystävyys ei ole mahdollista! - Lieneekö totta, koska meitäkin on erilaisia...Onkohan näissä horoskoopeissa mitään perää???

• härältä
        aina ei käy niin kirjoitti:

Suren itse huonosti päättyneitä suhteita, mutta kun härkää petetään, niin sen jälkeen mikään ystävyys ei ole mahdollista! - Lieneekö totta, koska meitäkin on erilaisia...Onkohan näissä horoskoopeissa mitään perää???

vaikka oltaisiinkin petetty. Annan helposti anteeksi, jos koen ihmisen kuitenkin minulle tärkeäksi.

• Härkä64

Hei Ujo kaksostytsy - poikkeapa lukemassa edellinen tähän liittyvä nimim: Kaurisnainen 04.01.2007 tällä palstalla ollut keskustelu, jos saisit lisää vinkkejä ja ripauksen rohkeutta herättää härän kiinnostus. Tiedäthän kuitenkin kuinka ME käyttäydymme punaisen (tässä tapauksessa HOUKUTTELEVA ) värin suhteen ? ;-))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe