Kuvaustaustat

valokuvaaja linssi

Mistäs löytäisi valmiita kuvaustaustoja sekä jos joku on itse moisia rakennellut olisi kiva tietää mistä moiset on kasailtu.

Olen senverran jo selvitellyt että paikallisesta kangaskaupasta myyvät kuvaustaustoinakin 'Lonetatop' merkkistä sisustuskangasta joka on leveydeltäänsä 2,8m. Hinnaksi antovat 13,80e/metri.

Mistäs telineet kankaalle, miten sen kiinnitys, pysyyköhän oikosessa yms.. Onko kenelläkään kokemuksia noista?

9

2429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoo Koo
      • kanan aivot

...

• -Ridge-

Jos haluat kolme metrisiä taustoja käyttää usempia niin silloin tarvii olla kattokiskot millä hilaat ne ylös vaihtaessasi taustaa, löytyy muutamalta valmistajalta...

Keikkasettinä myydään tällaista henkilökuvaukseen soveltuvaa settiä muistaakseni noin tuhanteen euroon, eli pari jalustaa, kuljetuslaukku ja valinnainen tausta, voin muistaa väärinkin..
      Myydään monella eri nimellä:
      http://images.google.fi/images?svnum=10&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=lastolite background&spell=1

Kolme metriset on jo sellaisia helposti ryppyyn meneviä vaikka ne alumiiniputken ympärille rullataankin, kestää tietyn ajan ja sitten ryppy alkaa vituttamaan ja se on taustan menoa, maksaa noin 500-1000e, tietenkin sieltä kangaskaupasta saa sitä verhokangasta, mutta mutta, itse ei osaa maalata ja vaihtoehtoja pitää olla..

• kanan aivot

• kanan aivot

• Jt

Menette ja ostatte kaksi jalustaa ja niiden väliin viritätte putken johon muutamalla kiinnikkeellä kangas on helppo kiinnittää- Maisunilmaisu.fi sieltä löytyy todella hienoja taustoja. Hinnat 300-600e noin.

• joo joo joo

Vastasit toukokuussa 2007 esitettyyn kysymykseen, eiköhän tuo tausta jo ole löytynyt. En näe mitään järkeä noiden wanhojen viestien esiinnostelussa.

• marco_x

Olisi Maisun Ilmaisun taustat jääneet itseltä kateisiin ilman tuota taasen muutaman vuoden takaista "vanhaa" vastausta. Google toimii.

• appppppe

Kävin viikko sitten Maisun ilmaisussa ja sieltä sai tosi edullisesti myös hienoja käyttetyjä kuvaustaustoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe