Kumpi olen, kaksonen vai härkä kun olen syntynyt 21.5.1981 klo 14.13??? En löydä edes astro.fi sivuilta tietoa tähän???? :D
KUMPI? KAKSONEN VAI HÄRKÄ?
6
1560
Vastaukset
- se menee
härät syntyneet 20.4 - 20.5
kaksoset 21.5 - 20. 6
elikkä olet kaksonen- on se
nouseva merkkisi?
- guguutti
Olet kaksonen, koska merkki vaihtui jo 20.5.81 klo 6.39. Merkki EI VAIHDU päivän vaihtuessa. Esim. vuonna -82 härkä vaihtui kaksoseksi 21.5. klo 12:23. Se pitää tarkistaa joka vuosi erikseen.
- guguutti
Sori fooks, tuli lyöntivirhe. Merkki siis vaihtui 21.5.81 klo 6.39
- merelli
guguutti kirjoitti:
Sori fooks, tuli lyöntivirhe. Merkki siis vaihtui 21.5.81 klo 6.39
Kiinnostavaa..
Itse olen syntynyt 20.5.76, klo 20.20 ja koen olevani hyvin vahvasti sekä härkä että kaksonen.. Onkohan se mahdollista? Mistähän tämän tähtimerkin vaihtumisajankohdan ja nousevan merkin voisi varmistaa?
- ratkaisee
Lisäys edelliseen kirjoitukseen: merkin vaihtuminen riippuu vuosittain kevätpäivän tasauksesta, ts. milloin alkaa oinas. Jokaisen oma merkki siis riippuu syntymävuoden tasauspäivästä. Yhtenä vuonna tiettynä päivänä syntynyt voi olla eri aurinkomerkiltään kuin toisena vuonna syntynyt, vaikka syntymäpäivä olisikin sama.
Tarkoitttaa tietysti, että henkilö pysyy samana merkkinä aina, se ei suinkaan vaihdu vuosittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728