Kertokaa että miten esim. freewebs sivut saa tehtyä itse html- koodien avulla, ja mitä se leiska tarkottaa ja miten sitä voi käyttää???
MITEN HTML- KOODEILLA?
3
430
Vastaukset
- kari--89
1. vaihtoehto
Teet vaikka koneen työpöydälle ensin kansion minne laitat jonkun muistion esimerkiksi ja sitten käyt kirjoittamaan HTML-koodia ja kun se on valmis ja jos se menee vielä etusivulle niin kirjoita tiedoston nimeksi index.html....
2. Vaihtoehto
Jos omistat Officen niin Microsoft wordilläkin pystyy tekemään kotisivut ja liittämään ne sitten freewebsiin sekä HTML koodia käyttäen tai ilman ja tiedoston nimeksi vain index.html....
Tässä oma tekemät sivut jotka olen tehnyt microsoft wordillä
http://www.freewebs.com/ksm16v/
PS: sieltä freewebsin palvelimelta löytyy myös oma editori josta en osaa ite neuvoa yhtään- silmiä särkee
miksi ihmeessä käytit noita värejä? Palaute kun ei ollut käytössä niin täytynee täällä sitten todeta, että silmiä kirvelee niin pirusti ja päätäkin alkoi särkemään pikavierailu sivuillasi :(
- kari--89
silmiä särkee kirjoitti:
miksi ihmeessä käytit noita värejä? Palaute kun ei ollut käytössä niin täytynee täällä sitten todeta, että silmiä kirvelee niin pirusti ja päätäkin alkoi särkemään pikavierailu sivuillasi :(
Sä oot kyl ihan ihmeellinen jos noista väreistä tapahtuu sulle noin....oot ensimmäinen joka mulle noin sanoo vaik moni onkii käyny siel sivuilla....mut kaikki ihmiset ovat erillaisia
ja kun en keksiny silloin muita värejä ni käytin sitten noita ja nyt oon vaihtamassa kokonaan uuteen ulkoasuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164