Olin kolarissa 1989 joulukuuta,lapset olivat pieniä,mutta en muista mitään miten heidät kasvatin tai mitä yleensä tapahtui,enkä muista vieläkään koko kolaria ainoa asia jäi mieleen että teki kipeää vähän aikaa..pieniä muisti pätkiä tulee esiin ja niistäkään en ole varma..kymmenen vuotta minua tutkittiin ja tietämättäni laittoivat eläkkeelle,mutta kuka normaali ihminen joka haluaa töitä tehdä antaa periksi..minun oli se tehtävä,antaa itselleni periksi että yhteiskunta joutuu minut elättämään,hyväksyä asia.Vasta nyt monen vuoden jälkeen,kirjoitankin tämän,sen takia koska tavalla tai toisella vammautuneet eivät saisi kantaa tätäkin taakkaa kaiken muun lisäksi!
vuosi1989
miksi?
1
1325
Vastaukset
- ehkä jotain hyvää tapahtuu ...
voit saada paljon hyvää aikaiseksi elämässä vaikka oletkin eläkkeellä ja muisti pätkii tuolta ajalta.Elämä voittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407