Minulla on P.Suomisen maalaama taulu vuodelta 192x, x on kehyksen alla oleva numero. Hakuroboteilla en löytänyt tietoa maalarista...onko minulla harvinainen taulu ?
P.Suominen ?
4
1826
Vastaukset
- kun kukaan
ei osannut kertoa taiteilijasta mitään
- Fao
Minulla on myös P. Suomisen maalaama taulu vuodelta 1929. Ilmeisesti tilaustyö uudesta isovanhempieni talosta Hyvinkäällä. Maalaus on osa Hyvinkään historiaa, kaunis rapattu kaksikerroksinen rakennus on vuosia sitten purettu, kuten kaikki sen naapuritkin, paikalla on iso liikenneliittymä. Jossain vaiheessa rakennuksen julkisivu oli muutettu tekemällä siitä liikerakennus jossa toimi mm. valokuvaamo. Arvelen taiteilijan olleen kotoisin jostain Mäntsälä-Loviisan-Porvoon suunnalta.
- Anonyymi
Minulla myös 1928 maalattu liikerakennuksen kuva.
- Anonyymi
Minulla on Parolasta elintarvikeliiketalosta tehty maalaus vuodelta 1931. P. Suominen. Talo on vieläkin ennallaan, tosin kauppa loppui 1970 - luvun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224