Olen tässä viikon verran kuppaillut enkä ole mitään vaikutusta aineenvaihduntaan havainnut. Tarkoittaako se ettei tää homma mulle toimi?
Ei ole pahemmin janottanut session jälkeen eikä vessattanut. Kaikilla muilla kuppaus tuntuu heti ekasta kerrasta lähtien, vai tuntuuko?
Ohjeita olen noudattanut ja kyllä se iho on punaiseksi tullut ja kuumottanut. Tähänkö se jää, eikö tuloksia olekaan luvassa ilman noita "oireita"?
Miten teillä onnistujilla. Onko teillä kaikilla ollut selviä tuntemuksia kuppaamisen jälkeen?
Huolestuttaa...
Mitä jos ei janota?
uusi kuppailija nro:xxx
1
457
Vastaukset
- :-D
reagoi erilailla.
Toisilla tulee vessahätä, toiset voivat hikoilla enemmän(jota ei sit huomaa jos on suihkussa ;-) ) ...
Älä heitä vielä kuppeja nurkkaan. Kannattaa se 4-5vk kupata ja sitten vasta miettiä toimiiko vai ei.
Toisilla menee pitempään siihenkin että tuloksia alkaa näkymään, toisilla vaikutus näkyy jo ensimmäisten kertojen jälkeen.
tsemppiä
ap :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236