voinko laittaa tatuoinnin päälle hydrocortisonia on tullut ihottuman tapaista näppylää
hydrokortison
5
7833
Vastaukset
- kyseessä
uusi vai vanha tatuointi? Mikäli on vanha tai parantunut uudempi, voit laittaa. Juuri nakutetun kuvan päälle, kyseleppä tatuoijalta.
- *rekisteröitymätön
Hydrokortisonia ei saa laittaa, jos iho on rikki. Muuten ei pitäisi olla mitään estettä.
- sstan
Tein juuri tänää tatuoinni käteeni ja on sanottu että bebanthen ja helosan ovat parhaimmat mutta kun löysin kaapista hydrocortisonia nii olen käyttänyt sitä koko päivän... Onko hyvä vai huono juttu ? :O
- 3+9
Oletko tosissasi vai provo?
Älä nyt ihmeessä mene laittamaan hydrocortisonia !
- Tttlol
Käytin itse tietämättömänä hydrocortisonia mun ekaa tatskaa viikon ajan, ei kyllä tatska mitenkää pilalla ole
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489