Helsingistä Göteborgiin?

mellyx

Tarkoitus olisi kesäkuun 14. pvä lentää Suomesta (Helsinki-Vantaalta) Ruotsiin (Göteborgiin, mieluiten Säven lentoasemalle, mutta Landvetter käy myös)

Kysymyksenä kuuluu että mistäköhän halvimmat lennot? Olen noita tässä nyt katsellut, ja tuntuisi että Finnairilta oikeastaan saisi halvimman mahdollisen. Firmoja on käyty kymmenkunta läpi. Suurin osa noista on ollut 200 euroa, ja tuon 200 euroa olisin valmis maksamaan, mutta enempää ei oikein kiinnostaisi.

Toinen vaihtoehto olisi että laivalla Tukholmaan ja sieltä stand-by lennolla Göteborgiin, mutta tuo on vähän turhan aikataulu-tiukkaa puuhaa.

Mieluiten menopaluu samantien.

5

1954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai Blue1

Riippuu vähän vuorokauden ajankohdasta milloin haluat lentää. Jokatapauksessa suosittelen suoraa lentoa, ei siis turhaa mutkaa Tukholman kautta.

• mellyx

Joo, tosiaan, tuolla lennon ajalla ei oikeastaan ole niin väliä. Paras olisi jos joskus aamu/alkupäivästä lähtisi täältä ja sieltä sitten illalla.

• MarSwe
        mellyx kirjoitti:

Joo, tosiaan, tuolla lennon ajalla ei oikeastaan ole niin väliä. Paras olisi jos joskus aamu/alkupäivästä lähtisi täältä ja sieltä sitten illalla.

Oletteko harkinnut junaa sthlm-gbg? SJ:llä nyt tarjouksia 95kr

• finskiä

No just kun katsoin finnairin sivuilta hintoja, ja tuolle päivälle antoi yhdensuuntaisena hinnan 164 euroo ja joku sentti päälle. Ja jos menopaluuna ottaa paluuksi seuraavan maanantain tai siitä eteenpäin, niin edestakaisin göteborgiin olis tullut kaupat lipusta 175 egen kustannuksilla.

• SIRU

Vuoden 2006 keväällä lensin Göteborgiin n.200 Euroa meno-paluu.Vuoden 2007 keväällä saimme myös Finnairilta miehen kanssa yhteiset meno-paluuliput 225 Euroa. Keväällä kannattta netissä seurata tiiviisti Finnairin tarjouksia ja ratkaisevinta on minä viikonpäivinä on meno-ja paluulento.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe