1. Monta lasta perheeseen kuuluu?
2. Monta lasta haluaisit?
G:Monta lasta toiveissa?
44
2807
Vastaukset
- Sone
No huomenta!
1. Yksi lapsi on meidän perheessä
2. Toista yritetään, mutta voi olla että täytyykin lykätä vähän aikaa, siis jos en ole jo raskaana. Luulen että meidän lapsiluku olisi kolme, jos joskus nalli napsahtaa ;) - mutsi87
1. perheeseemme kuuluu yksi lapsi(tyttö kohta 7kk).
2. haluaisimme vielä toisen lapsen, ehkä joskus vajaan kahden vuoden päästä, kunhan saan itse ensin opinnot päätökseen:) - mamaliini
1. Kahdekasan niitä on
2. 8 aina halusin ja siinä luku nyt täynnä.
Enempää ei tule.- Äiti~
on nyt kaksi ja kolmas olisi tuloillaan tammikuun alussa. Sitten onkin lapsiluku täynnä.
- kahden-aippa
tällä hetkellä kaksi lasta poika 2,5v ja tyttö kohat 6kk. itse vielä harkitsen kolmatta mutta mies haluaisi ehdottomasti vielä yhden koska esikoinen ei ole hänen.suunnitelmissa olisikin että opiskelen nyt ensin tässä välissä opinnot loppuun ja sitten voisin kolmatta ruveta miettimään.
- ..huokaus*
Yksi on.. poika 8 kk...
viittä aina halusin...luulen että ehkä kaksi tai kolme riittäisi sittenkin..jos saisi miehen suostumaan edes siihen toiseen..
- meillä..
meillä kaksi lasta 3v ja 1v. nyt muutaman vuoden tauko ja jos luoja suo niin eiköhän ainakin kaksi tai kolme vielä tule:)
- mammuttimamma
1. Kaksi mukulaa on.
2. Olisin halunnut 10. Enää en tosin saa lapsia tehdä =(- heidi hirvonen
auts..... miksi et saa tehdä? mä taas puolestani en voi tehdä lapsia kun ei ole kohtua ja munatorvia
- satu40
kahdeksan lasta nyt (lapsenlapsia 2 ja kolmas tulossa).
12 oli aina se unelma. Ihan siihen en yllätä, mutta jos yksi vielä...
;-) - äx2
Kaksi poikaa on, 7v ja 1v6kk. Kolmas lapsi on toiveissa parin vuoden päästä, sukupuolella ei väliä. Sitten riittäis meille :)
- ja nyt
toista suunnitellaan :D
- Pimpu
Meillä on yksi kullanmuru ja lisää sais mun puolesta tulla vaikka neljä...mies on tosin sillä kannalla et yksi riittää, et jonkinlainen kompromissi täytyy varmaan tehdä tulevaisuudessa :)
- Mammu-75
1. Yksi 9kk ikäinen poika
2. Kolme haluaisin mutta voi olla ettei enempää tule. Yhden kai ehtisin tehdä mutta sitten kai alkaa ikä tulla vastaan. - äitix'97
1. 1 mun edellisestä liitosta.
2. ainakin enemmän ku 1, ehkä 5.. nykysen miehen kans yli vuosi yritetty lisää, tuloksetta. Että pahalta näyttää. :( - iltatähtiooo
1. 2 yhteistä lasta etälapsi
3. 3 yhteistä lasta- äippä38
1. 4 lasta
2. Haluaisin vielä yhden iltatähden - satu40
äippä38 kirjoitti:
1. 4 lasta
2. Haluaisin vielä yhden iltatähdentarkoittaa iltatähti?
Lapsi jolla on pitkä ikäero edellisiin vai lapsi joka syntyy tietyn iän ylittäneelle äidille? - äippä38
satu40 kirjoitti:
tarkoittaa iltatähti?
Lapsi jolla on pitkä ikäero edellisiin vai lapsi joka syntyy tietyn iän ylittäneelle äidille?Etkä ymmärrä et haluasin leikkikaverin 2-vuotiaalle lapselleni eli se tarkottaa iltatähti. heh...heh...
Lasten ikäerolla ei ole väliä vaikka minulla lapset ovat jo 13,11, 9 ja 2v. Niistä on vaan toisille seuraa. Ja minusta itse en ole vielä liian vanha saamaan lasta kun olen 38-vuotta. Mitä ajattelit noilla sanoilla tarkoittaa minua. Jokaisella on oma pielipide asiaan mut mitä haluaa! - satu40
äippä38 kirjoitti:
Etkä ymmärrä et haluasin leikkikaverin 2-vuotiaalle lapselleni eli se tarkottaa iltatähti. heh...heh...
Lasten ikäerolla ei ole väliä vaikka minulla lapset ovat jo 13,11, 9 ja 2v. Niistä on vaan toisille seuraa. Ja minusta itse en ole vielä liian vanha saamaan lasta kun olen 38-vuotta. Mitä ajattelit noilla sanoilla tarkoittaa minua. Jokaisella on oma pielipide asiaan mut mitä haluaa!millään lailla arvostella valintaasi.
PÄinvastoin leikkikaveri kaksivuotiaalle kuulostaa oikein hyvälle.
Minä itsekin unelmoin vielä yhdestä pikkuisesta.
Mietin vain tuon termin "iltatähti" merkitystä. Olisiko minun seuraava vauvani sitä (Olen 41-vuotias) vai onko nyt nelikuinen kuopukseni sitä?
Vai tuikkiiko taivaallani kaksi iltatähteä kun kaksi nuorinta ovat juuri tuon 4 kk ja isosiskonsa puolitoista vuotta? (Vanhimmat lapset paljon vanhempia) - äippä38
satu40 kirjoitti:
millään lailla arvostella valintaasi.
PÄinvastoin leikkikaveri kaksivuotiaalle kuulostaa oikein hyvälle.
Minä itsekin unelmoin vielä yhdestä pikkuisesta.
Mietin vain tuon termin "iltatähti" merkitystä. Olisiko minun seuraava vauvani sitä (Olen 41-vuotias) vai onko nyt nelikuinen kuopukseni sitä?
Vai tuikkiiko taivaallani kaksi iltatähteä kun kaksi nuorinta ovat juuri tuon 4 kk ja isosiskonsa puolitoista vuotta? (Vanhimmat lapset paljon vanhempia)Siitä vain tekemään "iltatähteä" Mulla oli vasta keskenmeno joilloin olisin odottanut kaksosia rv 6 5 23.4-07 . Odotan innolla minäkin jos tulisin uudestaan raskaaksi. Et ole vielä minusta vanha. Onhan se mm. julkkiksetki tehneet tuossa iässä niin kuin sinä olet nyt. Onnea sinulle yritykselle jos haaveilet vielä!
- ))))=====(((((
1. 6 on
2. Nämä riittävät minun osuudekseni, nuoremmat jatkakoot. - äiti 85
1. Yki lapsi kuuluu perheeseemme jo.
2. Hajuakaan ei ole siitä kuinka monta vielä saamme, nyt olen menossa takaisin koulunpenkille, että katsotaan sitten taas, kun aika on parempi.
Enkä yhtään ole koskaan miettinyt kuinka monta lasta haluisin, aika näyttää.. - 2. eiköhän
se lapsiluku ole jo täynnä :)
- annette27
1. Meillä on yksi tyttö.
2. Haluaisin 3-5 lasta - kikka
Lapsia sopivat kolme :-)
Nämä riittää, mutta jos jostain nyt vielä yks "tupsahtais", niin aina on tilaa vielä yhdelle ;-)
(ja vaikka kolmellekkin, mutta tää ikä, tää ikä...) - Milla.M
1. tällä hetkellä kolme, neljättä odotellaan
2. neljä on ollut se toiveluku - hippu__
1. Perheesen kuulu tällähetkellä 4 lasta (8v, 6v, 5v ja 2,5v)
2. Vielä yksi olisi haaveissa- hippu__
Korjaus:
Perheeseen kuuluu - meppe
hippu__ kirjoitti:
Korjaus:
Perheeseen kuuluu1. yksi 5kk poika
2. Kolme on ollu aina mun toive vaikka pojan syntymän jälkeen sanoinkin että ainokaiseksi jää. Sitten alettiin puhumaan että yksi enää, mut sit tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että kun alun perin lähettiin kolmea tekemään niin se olis kun pettäis yhden perheenä jäsenen olematta hankkimatta sitä.
Kolmen jälkeen voisin pistää putket kiinni, mutta luulen etten sittenkään raaski jos vaikka kumminkin tulee halu saada lisää.
- Nannuska
Yksi kuuluu ja siihen saa jäädä.
- Nimetön
etten tee ikinä lapsia. Mutta sitten kumminkin puuhaan ryhdyttiin. Nyt on puolivuotias tyttö ja EHKÄ voitaisiin sisarusta yrittää, jos vielä ehditään... Nautimme nyt tästä ihanasta ainokaisestamme ihan rauhassa ainakin jonkin aikaa.
- jennijuu
1. yksi 1-vuotias poika
2. yksi riittää vallan hyvin. - Muumituuli
1. Ei vielä yhtään, mutta toiveissa
2. Kaksi lasta olisi sopiva määrä. Ja olis kiva jos olis yks molempia. - niiskiss76
1. Monta lasta perheeseen kuuluu?
2 lasta
2. Monta lasta haluaisit?
parillinen määrä,vähintään 2 enintään 4 ja nämä 2 mitkä minulla jo on ,riittää enemmän kuin hyvin - kamelia
kolme lasta ja eiköhän tämä riitä ; )
- sammakkoprinsessa06
perheeseen kuuluu yksi 5kk vanha tyttö.
vielä kaksi olisi toiveissa. - vastaukset;
1) 5 lasta
2) Yksi vielä... - Elfarran
Yksi vauva on (9kk).
Toistaiseksi en haaveile useammasta, mutta sitähän ei ikinä tiedä miltä parin vuoden päästä tuntuu. - äiti05
1. tällähetkellä 1 lapsi
2. 3 lasta toivon 1. Monta lasta perheeseen kuuluu? - yksi, kohta 13 täyttävä poika
2. Monta lasta haluaisit? - tyydymme tähän yhteen- mimmakoo
1. 1 lapsi
2. kaksi tai kolme - 1 lapsi
Haluaisimme vaikka 10, mutta miehellä ei ole siittiöitä. Uusi lapsettomuuslaki teki päätöksen puolestamme. Lapsiluku jää yhteen.
- heidi hirvonen
1. niin monta kun haluaa jokaisen oma päätös
2. 6-7 lasta haluaisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144