Tossa alempana olikin jo jonkun samantyyppinen ongelma, mut mul on tällänen saan spämmiä iteltäni esim. lähettäjä minä.itse@oma.fi ja saajana sama. Elikkäs miten saisin tään loppumaan? onko osoite nyt lopullisesti mennyttä?
Auttakaa, pliis!!
apuuva, sähköposti
4
753
Vastaukset
- zxcvbnm
Sähköposti ei kulje postin osoitekentässä olevan osoitteen perusteella, joten siinä saa lukea aivan mitä vain. Samoin lähettäjäkentässä saa olla mitä tahansa.
Olet päässyt roskapostittajien listalle ja roskaa tulee maailman tappiin asti. Roskapostisuodatin tai sellainen postiohjelma, jossa on oppiva suodatin, hoitaa nuo roskat huomaamatta bittien taivaaseen.- kaapattu?
Juu tätä toivonkin, mut kun olen saanut muutaman viestin takaisin, mitä en ole lähettänytkään. Niin ajattelin että olenko kenties roskapostipalvelin joka lähettelee spämmiä omalla nimelläni...Neuvoja?!
Kiitos asiallisesta vastauksestasi! - zxcvbnm
kaapattu? kirjoitti:
Juu tätä toivonkin, mut kun olen saanut muutaman viestin takaisin, mitä en ole lähettänytkään. Niin ajattelin että olenko kenties roskapostipalvelin joka lähettelee spämmiä omalla nimelläni...Neuvoja?!
Kiitos asiallisesta vastauksestasi!Myös joku muu voi lähettää roskapostia osoitteellasi, joten ei vika ole välttämättä sinun koneellasi, vaikka bumerangeja sinulle tuleekin.
- lähettäminen
ni loppuu tuleminen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441