Hei, voisiko joku neuvoa minua mustaruutipistooleissa.
Etenkin kumpaa versiota suosittelisitte, piikivi-vai nallitoimista.
Mistä voi luotettavasti tilata ja saako valmiiksi koottuna kun olen nähnyt myös "rakennussarjoja"?
Mustaruutipistoolit
5
903
Vastaukset
- Nimimerkki
Nallilukko tietysti. Jos tarkoitit "luotettavasti"
tilaamisella kotimaisia ei old armoryn lopettamisen
jälkeen jää kuin lähdeniemi.
http://personal.inet.fi/yritys/erkki.lahdeniemi/Sivut/Suustaladattavat.htm - isi
herra(tai rouva)autetaan harrastuksen alkuun,
ota yhteyttä Erkki Lähdeniemeen tai vaikka suoraan minulle- tyttö sivukujalta
Minua kiinnostaisi jonkin muun väristä ruutia ampuva pistooli. Löytyykö punaista, keltaista tai violettia ruutia ampuvia? Entä palonopeudet, mikä väri on sopivinta pistooliin.
Olen ajatellut aloittaa harrastuksen jollain pääkaupunkiseudun sisäradoista.
Pliis, ohjeita ja neuvoja. - Kettutyttö kettutarhalta
tyttö sivukujalta kirjoitti:
Minua kiinnostaisi jonkin muun väristä ruutia ampuva pistooli. Löytyykö punaista, keltaista tai violettia ruutia ampuvia? Entä palonopeudet, mikä väri on sopivinta pistooliin.
Pliis, ohjeita ja neuvoja.Ympäristöjärjestöt ovat kehittänyt salaa myös ympäristöystävällistä viherruutia.
Joutsenmerkin ansiosta se soveltuu myös joutsenien metsästykseen.
Love, peace & powder - isi
tyttö sivukujalta kirjoitti:
Pliis, ohjeita ja neuvoja.toki.Suojalasien täytyy tietysti olla ruudin kanssa yhteensopivat.Jos tulee epäselvyyttä asiassa,niin ota yhteyttä lähimpään psykiatriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256