ÖLJY?

ketone

Mistä sen siis tietää onko tuotteessa sitä öljyä vai ei?

Kun ei siellä tuoteselosteessa nyt varmaan ihan "öljy" lue.

Miksei kukaan kerro?

2

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siili80

Tuohon ei varmaan monikaan "maallikko" osaa vastata...kun tuoteselosteet on englanniksi ja lisäksi rasvoilla ja öljyillä on erilaisia kemiallisia nimityksiä, riippuen minkälaisia ne on kemialliselta koostumukseltaan.

Mutta jos kuppaamiseen kaipaat sopivaa ainetta, kysyin itse apteekista ja sieltä suosittelivat Essexin rasvaa, jossa on ainakin tosi vähän öljyä eli on nk. hydrogeeliä. Eikä hinta nyt niin paha ole...muistaakseni.

Eli käytän tuota rasvaa siten, että kastelen ensin vähän ihoa esim. suihkupullolla, sitten levitän rasvaa ja kuppaan. Jos ihoa ei kastele, se imaisee rasvan heti, ainakin mulla.

• netistäkin?

Mä käytän ilman muuta öljyä, luonnonsellaista. Parhaiten on toiminut Frantsilan selluliittiöljy!
        Sitä saa joistain luontaistuotekaupoista ja kai netistäkin tilattua. Joo, sanovat että haurastuttaa kumia, mutta ajattelin että ostan sitten uudet jos menee rikki. Ja josko enää tarviinkaan, :).En halua iholleni mitään vaseliineja tai silikoneja. Ja tuossa selluöljyssä on vaikuttavia aineita, enkä siksi tiestystikään pese sitä pois. Kannattaa kokeilla. Mun iho on muuttunut tosi nopeasti, aluksi tuli mustelmia kuppaamisesta. Enään ei tule ja ihon on sileämpi ja reidet ohuemmat. Olen myös vatsaa siloitellut, toimii siihenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37