Juu...
Ostin tuota cs:än vähän aikaa sitten, eikä olisi kiva jos en pystyisi pelaamaan sitä kun kerran olen sen ostanut. Joten asiaan:
-Asensin Cs:än mutta en muita pelejä
-Sitten pääsin servu valikkoon.
-Napsautin yhtä serveriä
-Ladataan Serveriä...
-Sitten alkaa hirveä lagitus... lagittaa niin p*rk*l**sti:sti
-en pysty siis pelaamaan kunnolla
Epäilen että kaikki johtuu näytön-ohjaimestani ja niin varmaan johtuukin. Latasin nVidian GeForce 8000, mutta kun asensin sen niin tietokone valitti, että sopivaan ohjainta ei löydy. Joten pitäisikö ladata jokin muu nVidian kyseisistä näytön-ohjaimista joka ehkä vastaisi minun koneessani nyt olevaa näytön-ohjainta. Epäilen että GeForce 8800 olisi liian tehokas minun koneessani olevalle ohjurille.
(olen kokeillut jo huonoimmillakin grafiikoilla)
Jos meinaatte että pitäisi ostaa näytön-ohjain niin jos tiedätte niin voisitteko kertoa hieman hintoja?
Kiitos jo etukäteen! XD
AUTTAKAA PLIIS!
Cs:s
2
379
Vastaukset
- Poro1
tämä CSS palsta ei liity kyseiseen peliin mitenkään vaan kotisivujen tekoon ja siellä olevaan CSS tyylitiedoston tekoon.
Kokeile pelit alueelta...
:) http://www.cssplay.co.uk/menu/amazing.html
Tässäkin voi käyttää "wallhackia"... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174