ilotulitus

talvihäissä?

hei, valottakaa hieman, jos talvihäissään haluaa pitää ilotulituksen ja on hankkinut luvan (häät helmikuussa) voimmeko siis ampua omia raketteja joita olemme ostaneet uutena vuonna? vai pitääkö tulitus silloin tilata tulitusfirmalta?

Kiitos!

6

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvii

Ekaksi tulitteet pitää olla turvatekniikan hyväksyttyjä mitä tietysti kaikki myynnissä olevat ovat.
      Ilotulituksen pitämiseen vaaditaan pelastusviranomaisen kirjallinen lupa.
      Lisäksi jos ilotulituksen pitää toisen maalla, esim. jonkun seurojentalon piha-alueella, pitää siihen olla maanomistajan lupa.

• meillä oli

talvihäissämme ilotulitus, ja appiukko ampui. Kannattaa raketit ostaa ajoissa, siis ostaa silloin kun niitä myydään!! Meidän oli tosi vaikea joulukuun alussa saada raketteja mistään. Lopulta, kun oli kirjallisena virallinen lupa, saatiin ison myymälän varastosta ostaa poikkeusluvalla.

Jos tilaatte jostain firmalta sen tulituksen niin se maksaa aika paljon! Itse kun ampuu ei tule hinnaksi muu kuin mitä maksat raketeista.

• vinkeistä!

kiitos asian valottamisesta :) meillä häät helmikuussa, joten ajattelin että voisi varmasti ostaa edeltävänä uutena vuonna raketit talteen. ja luvat hankkia ajoissa. ajattelin myös värvätä esim. isäni ampumaan raketit.

• ilotulitus talvella
        vinkeistä! kirjoitti:

kiitos asian valottamisesta :) meillä häät helmikuussa, joten ajattelin että voisi varmasti ostaa edeltävänä uutena vuonna raketit talteen. ja luvat hankkia ajoissa. ajattelin myös värvätä esim. isäni ampumaan raketit.

oli otettu firman kautta ja hinta oli jonkun 500euroa. Talvitaivaalla raketit näkyivät tosi hyvin ja oli kaunista :)
        Raketteja oli paljon ja erilaisia, matalalla paukkuvia sekä korkealla. Bobuksena sydämenmalliset raketit lopuksi :)
        En usko että itse kukaan tutuistani olisi osannut apmpua raketteja yhtä taidokaasti :)

• todella
        ilotulitus talvella kirjoitti:

oli otettu firman kautta ja hinta oli jonkun 500euroa. Talvitaivaalla raketit näkyivät tosi hyvin ja oli kaunista :)
        Raketteja oli paljon ja erilaisia, matalalla paukkuvia sekä korkealla. Bobuksena sydämenmalliset raketit lopuksi :)
        En usko että itse kukaan tutuistani olisi osannut apmpua raketteja yhtä taidokaasti :)

kaunis kokemus, mutta meidän budjettimme ei kestä 500e taivaalle räjäyttämistä :P. pukunikaan ei maksanut noin paljoa :D.

• Anonyymi

Annetaan ne 10 miljoonaa, mitä Suomessa ammutaan taivaalle, Ukrainalle sotaan. Pidetää Suomen taivas uutena vuotena pimeänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37