osaako kukaan vastata, kukkiiko omenapuu koskaan, jos jänis on syönyt päävarren poikki jo eka talvena.
toinen puu on ollut jo 6 vuotta, eikä koskaan kukkinut. on kyllä jo pari metriä korkea ja paljon oksia, mutta päävarsi poikki jo eka talvena.
samoin kävi toiselle puulle, joka nyt kolmatta kesää, eikä kukkia näy olevan. tekee kyllä lehtiä ja alkaa kasvattaan kilpalatvaa.
pitääkö puut vaihtaa uusiin vai onko toivoa, että kukksivat vielä joskus?
Omenapuuni ei kuki
3
804
Vastaukset
- punakaneli
Meillä meni lähes 20 vuotta ennenkuin punakaneli kukki ensimmäisen kerran
- punaposki
meillä oli kovan onnen omenapuita ensin ne paleltuivat sitten suojattiin paperisäkeillä ja sitten tuuli repi säkit ja siinä samalla meni osa oksia ne olivat toistakymmentä vuotta vanhoja kun niihin alkoi tulla omenia ja niitä tuli paljon. mehuna kyllä menee vaikka kuinka paljon,Kyllä olen nähnyt myynnissä olevissa jo kukkia.
- kukkiiko koskaan
punaposki kirjoitti:
meillä oli kovan onnen omenapuita ensin ne paleltuivat sitten suojattiin paperisäkeillä ja sitten tuuli repi säkit ja siinä samalla meni osa oksia ne olivat toistakymmentä vuotta vanhoja kun niihin alkoi tulla omenia ja niitä tuli paljon. mehuna kyllä menee vaikka kuinka paljon,Kyllä olen nähnyt myynnissä olevissa jo kukkia.
olen miettinyt sitäkin, että oisko tuulinen ja aava pihani syynä myös kukkimattomuuteen eikä ainostaan jänikset. asun Oulun korkeudelle.
onko olemassa mitään pakkas/tuuli suojaa talveksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748