Verenpunainen kuu?

*granberry

Mä en nyt tiedä mihin tää oikeesti kuuluis, mut pistetään nyt kuitenkin tänne.. Eli eilen yöllä, joskus puol yhen tienoilla, jos joku huomas, oli aikas punainen ja todella suuri täysikuu. Nyt kiinnostais tietää et mitä kaikkea tällanen on merkannut joskus, mitä siitä on voinut ennustaa ym. Tietäiskö kukaan?

6

1260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennustaja

oot juonu liikaa?

• Pagan baltic's

Rannikkoruotsalainen raitistelija!Hänen unensa merkitsee m.m sinunkin perikatoa koska tää Suomikin on oleva verta täynnä kun se suuri rotujen välinen pyhä sota tulee!Musliimit ja juutalaiset ovat hyvinkin vaarallisia kun ryhtyvät asiaan!Joten me viisaat otamme pienet huikat votkaa ja sitten japanilaiseen malliin,KAMIKAZEE!Heikot hävitetään mutta vahvat tehdään jumaliksi ja saavat nauttia ikuisesta uudesta kulta ajastaan!

• *granberry

Mä en juo.. Näiks mä muka unta, en todellakaan.. Mitä ihmeen sokeita ihmisii tääl on?

• utu
        *granberry kirjoitti:

Mä en juo.. Näiks mä muka unta, en todellakaan.. Mitä ihmeen sokeita ihmisii tääl on?

Lue Guy Garviel Kayn Kesäpuu. Siinä on punainen kuu, vaikkakaan sitä ei ehkä kannata ottaa ihan tosissaan... ;) Mutta hyvä kirja!

• Vaeltaja

Itse olen nähnyt oransin täydenkuun, mutta en verenpunaista.. (mikä onkin siltä osin mielenkiintosta..)
      Ehkä kyseessä oli vain kuunpimennytksen jälkivaikutus.. :) (Eli, kun maa "peittää" kuun (ei kuuta taivaalla) auringon valolta, jonka jälkeen kuu saattaa olla oranssin ja punaisen(?) värinen..) Luin tämän Lori Reinin kirjasta jossa käsiteltiin kuuta ja siihen liittyviä asioita.. Ihan hyvä kirja, taisi olla nimeltään Kuun vaikutukset.. Tai en minä sitä muista, mutta kuitenkin jotakin sinne suuntaan..
      Ennustamisesta en tiedä.. Kyllä varmaankin ihmisiä pelotti tälläinen näky, joka sitten pidettiin huonona merkkinä..(?) Mutta, mitäpä minä suutani soittamaan, kun en asiasta tiedä..

B*B

• Typhon

Auringon valo taittaa maan ilmakehästä spektrejä, ilmakehän toimien kuin prisma ikään. Kuun nousiessa aurinko on jo ehkä painunut ihmis-silmän näkemättömiin, mutta on suorassa linjassa kuun kanssa, jolloin aurinko heijastaa maan kautta kuuhun asteissa luettavaa pigmenttiä. Tämä mahdollistaa sen, että kuu voi näkyä oranssina, mutta en ole tiennyt, että se pääsee täysin punaiseen väriskaalaan.

Taidan ahkerasti alkaa metsästämään tätä näkyä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4824
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3905
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2524
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2291
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2114
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1798
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1537
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1461
    Aihe