Tietääkö joku hyviä hotelleita Wienissä? Hotelli Reginassa kun oli jo kaikki huoneet varattuna. Onko kellää kokemuksia hotelleista Grazissa. Itse suunniteltiin alustavasti menevämme Daniel hotelliin. Onko kokemuksia?
Hotelli Wienissä
8
2204
Vastaukset
- Wienissä
Viime lokakuussa olimme koko perhe Wienissä n. viikon verran. Valintamme oli Hotel Post, emmekä katuneet, vaan voimme suositella! Siisti, erinomainen sijainti ja kohtuuhintainen, aamupalakin oli hyvä. Hyvää matkaa!
- mies (miehiä on toisiakin)
olen samaa mieltä. Hotel Post on hinta/laatusuhdeltaan mitä mainioin ja sijainti on todella kaupungin paras.
- Aatamin koluaja
mies (miehiä on toisiakin) kirjoitti:
olen samaa mieltä. Hotel Post on hinta/laatusuhdeltaan mitä mainioin ja sijainti on todella kaupungin paras.
kuin suht kelpo Post löytyy myös hinta/laatusuhteeltaan lyömätön, sijainniltaan loistava ja käyttäjien suuresti arvostama Austria Hotel. Ystävällisempää henkilökuntaa saa keskustahotelleista hakea.
- teejiikoo
huhtikuussa hotelli westbanhofissa,wienissä.oli myös asiallinen ja todella hyvä ja runsas aamiainen.hyvä yhteys innere-stadiin.
- teejiikoo
piti lisätä vielä että lentoasemalta menee linja-auto suoraan westbahnhof asemalle,josta hotelliin,koko nimi muuten on mercure westbahnhof,on 70-80 metrin kävelymatka.bussi maksu oli muistaakseni 6 euroa.lentoasemalata saa ostaa inof pisteestä liput bussiin.
- Tiitu
Maaliskuussa oltiin Hotelli Grabenissa, kuuluu samaan ketjuun Reginan kanssa. Graben oli todella hyvällä paikalla, ihan keskustassa. Aamiainen oli runsas ja muutenkin mukava hotelli.
- Pilvipoutaista
Kaiserin Elisabeth
on hotelli, joka on hyvällä paikalla ja tasokas. - maarit**
Hei
Suosittelen Domizil nimistä hotellia, sijainti ihan loistava Stephansdomin takana. Ja muutenkin kiva, hyvät huoneet ja aamupala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000