Googlettaminen antaa "parempia" vastauksia kuin kysyminen täältä.
http://www.google.fi/
Tietysti se hakusana on kaiken a ja o.Jos Googletta help mii pliis voisin kuvitella ettei kaikkein ideaalisinta vastausta ei kuitenkaan saa.
Minäkin olen tuon kuitenkin oppinut ja olen kuitenkin "untuvikko" tietokoneen käytössä.Ikää kuitenkin sen verran ettei tietokoneita ollut tai jos oli niin ei kohdattu.2000-luvulla sitten tuli näihinkin tutustuttua henkilökohtaisesti ja täytyy sanoa että ihan hyvin on mennyt.Kiitos Googlen ja oman viitseliäisyyden.Ongelmia tottakai on ollut minullakin mutta kivahan se on ne itse selvittää.
Ei ole hirveästi meikäläistä näkynyt neuvoa kysymässä vaikka ongelmia on tottakai niin kuin muillakin.Parhaan "tyydytyksen" saa kuitenkin jos itse selvittää ongelman ja sitä kautta ehkä oppiikin jotain.
Tuossa pjotorin jutustelua aikaisemmalta ajalta.
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?q=pjotr&ts =1180823106730&sort=date&query_session=0000019950&start =60
Kaikki juttuni kuitenkin allekirjoitan vaikka ne nyt tuntuukin naurettavilta tai amatöörimäisiltä.Niin ne tuntuu jutut mitä kirjoitin 2vk sitenkin naurettavilta vaikka silloin olin kenties tosissani.Oppia ikä kaikki.Hitto että mä siteeraan näitä vanhoja sanontoja.Ei vo mitään usein ne pitää paikkansa.
Tälläisiä minä nykyään kyselen muutaman vuoden kokemuksella:
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?advanced=1&hpp=25&poster=pjotr.suomi24&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sort=date
Nuubi
16
1413
Vastaukset
- Justiina-70
Etkä osaa vielä edes linkittää ;o)
No joo, mutta kyllähän täältä kannattaa kysellä apua ongelmiin, usein sitä apua kuitenkin saa kuten allekirjoittanutkin muutama viikko sitten.
Lisäksi on joskus ihan liian laiska etsiäkseen apua herra googlelta kun sen saa helpommin täältä.
Kiitos vain kaikille avun antaneille.
Omia parin vuoden takaisia kyselyjä ei viitsi edes lukea.
Onneksi nimimerkkikin on muuttunut sen jälkeen, edes vähän.
Äläkä sitten enää poista tätä, vastasin jo edelliseenkin ja vastaus meni tuhkana tuuleen :o)Nimimerkin ja profiilin perusteella voisin jopa "ihastua" sinuun jos en seurustelisi.Olet kuitenkin yksi "harvoista" asiallista nimimerkeistä täällä ja autat apua tarvitsevaa.
No en minä tätä poista aivan sama meneekö viimeinenkin uskottavuus.
Kuitenkin rautapuolella on käyty viimeinen kehitys läpi aika tarkkaan ja sillä puolella ei mitään häikkää.Pentium I,2600XP ,Duron 1600 ,AMD64,C2D.Kaikki purettu ja rakennettu moneen kertaan ja osat ihmetelty läpi hartaudella.Rakkain osa ehkä vieläkin Gainwardin Gf4 TI4200 jolla pärjäisi "ehkä" vieläkin.Opin juuri copy and paste mutta minusta riippumattomasta syystä tuo ei toiminut.Pyydän anteeksi
- Justiina70.
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Nimimerkin ja profiilin perusteella voisin jopa "ihastua" sinuun jos en seurustelisi.Olet kuitenkin yksi "harvoista" asiallista nimimerkeistä täällä ja autat apua tarvitsevaa.
No en minä tätä poista aivan sama meneekö viimeinenkin uskottavuus.
Kuitenkin rautapuolella on käyty viimeinen kehitys läpi aika tarkkaan ja sillä puolella ei mitään häikkää.Pentium I,2600XP ,Duron 1600 ,AMD64,C2D.Kaikki purettu ja rakennettu moneen kertaan ja osat ihmetelty läpi hartaudella.Rakkain osa ehkä vieläkin Gainwardin Gf4 TI4200 jolla pärjäisi "ehkä" vieläkin.Olipa hienoa saada välillä mukavaa kommenttia, melkein vanhaa pieruakin alkaa punastuttaa ;o)
Eipä sinunkaan kirjoituksissa mitään vikaa löydy.
(ja poistat kuitenkin kunhan aamulla selviät..)
Minulla on vielä paljon opeteltavaa, mutta sinnikkästi yritän oppia. Ja autetaan minkä pystytään.
Täytyy vissiin kaivautua peiton alle, tämän yön vaivannut nokkosihottuma alkaa pikkuhiljaa hellittämään. Justiina70. kirjoitti:
Olipa hienoa saada välillä mukavaa kommenttia, melkein vanhaa pieruakin alkaa punastuttaa ;o)
Eipä sinunkaan kirjoituksissa mitään vikaa löydy.
(ja poistat kuitenkin kunhan aamulla selviät..)
Minulla on vielä paljon opeteltavaa, mutta sinnikkästi yritän oppia. Ja autetaan minkä pystytään.
Täytyy vissiin kaivautua peiton alle, tämän yön vaivannut nokkosihottuma alkaa pikkuhiljaa hellittämään.Mene nukkumaan minä valvon.Pitäähän jonkun katsoa että maailma pyörii.Heh,tais Petterillä mennä nää viimiset jutut yliväsyn piikkiin.Mitään ei kuitenkaan poisteta.Annetaan olla muiden nuubien ihmeteltävänä.Tosiasiassa suomi-keskustelu-tietotekniikka on marginaalien hommaa.Hyvät yöt Justiinalle kuitenkin.Ehkä täällä törmäämme taas tai sit ei.
- Justiina70.
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Mene nukkumaan minä valvon.Pitäähän jonkun katsoa että maailma pyörii.Heh,tais Petterillä mennä nää viimiset jutut yliväsyn piikkiin.Mitään ei kuitenkaan poisteta.Annetaan olla muiden nuubien ihmeteltävänä.Tosiasiassa suomi-keskustelu-tietotekniikka on marginaalien hommaa.Hyvät yöt Justiinalle kuitenkin.Ehkä täällä törmäämme taas tai sit ei.
me luultavasti törmäillä.
Hyviä öitä ZzzzZzzZzZzzz :o) Justiina70. kirjoitti:
me luultavasti törmäillä.
Hyviä öitä ZzzzZzzZzZzzz :o)Justiina paljonko saat sinun koneella SP8M.Minun koneen 24/7 kelloilla menee 3m30s.Pitää korostaa tätä omaa vahvaa puolta.Jos et vastaa nin en kyllä tänne enää kirjoittele.Toisin sanoen otan nokkiini l.loukkaannun.
http://www.xtremesystems.com/pi/- Justiina70.
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Justiina paljonko saat sinun koneella SP8M.Minun koneen 24/7 kelloilla menee 3m30s.Pitää korostaa tätä omaa vahvaa puolta.Jos et vastaa nin en kyllä tänne enää kirjoittele.Toisin sanoen otan nokkiini l.loukkaannun.
http://www.xtremesystems.com/pi/nyt heti ala nipottamaan!
Ja vastaus: Ei mitään hajuakaan.. - Preerian McLammas
Justiina70. kirjoitti:
nyt heti ala nipottamaan!
Ja vastaus: Ei mitään hajuakaan..puhuu tässä. Olen lukenut teidän kummankin kirjoituksia ja tullut siihen tulokseen että teidän kannattaisi vaihtaa SuperPiit livenä. Tämä asiahan ei minulle kuulu mutta voisin kuvitella luonteenne sopivan yhteen.
Muuten olen sitä mieltä että Altavista antaa täsmällisempiä hakutuloksia vuosi sitten tapahtuneen uudistuksen jälkeen kuin Google. Preerian McLammas kirjoitti:
puhuu tässä. Olen lukenut teidän kummankin kirjoituksia ja tullut siihen tulokseen että teidän kannattaisi vaihtaa SuperPiit livenä. Tämä asiahan ei minulle kuulu mutta voisin kuvitella luonteenne sopivan yhteen.
Muuten olen sitä mieltä että Altavista antaa täsmällisempiä hakutuloksia vuosi sitten tapahtuneen uudistuksen jälkeen kuin Google.Jos Googlella tarkoitat tuota mikä löytyy Suomi24 etusivulta se todellakin on onneton.
http://www.eniro.fi/query?partnerid=s24&hpp=&ax=&search_word=gigabyte 965p ds4 overclocking&lang=&what=web_local
Itse haen tuolla.
http://www.google.fi/
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=gigabyte 965p ds4 overclocking&btnG=Google-haku&meta=
Tuota muuta en vielä kommentoi muuten kuin otan itsekin aurinkoa ja rullaluistimilla pääsen aika kovaa.Pystyssäkin pysyn.. luistimilla ainakin- Justiina70.
Preerian McLammas kirjoitti:
puhuu tässä. Olen lukenut teidän kummankin kirjoituksia ja tullut siihen tulokseen että teidän kannattaisi vaihtaa SuperPiit livenä. Tämä asiahan ei minulle kuulu mutta voisin kuvitella luonteenne sopivan yhteen.
Muuten olen sitä mieltä että Altavista antaa täsmällisempiä hakutuloksia vuosi sitten tapahtuneen uudistuksen jälkeen kuin Google.Minä en sovi kenenkään kanssa yhteen, olen hankala tapaus ja aivan liian jästipää, että kukaan kestäisi katsella.
Pjoottori on mukava, mutta varattu ja asuu monen sadan kilsan päässä, ettei tästä nyt mitään tule :o)
No joo, nyt menee kyllä niin ohi palstan aiheen, että täytyy vaihtaa maisemaa ja lähteä ulkosalle.
Että aurinkoista sunnuntaita vaan kaikille tähän keskusteluun osallistuneille.
- näin o
Itsekin kyselin typeriä kaiken maailman turhuuksista, kunnes tajusin ne turhuuksiksi ja ryhdyin käyttämään Linuxia. Kyselyt loppuivat alkuhämmingin jälkeen siihen ja nykyään homma pelittää ilman mitään ongelmia. Kiitos silti kaikille vastanneille.
Jos tietää vähän luulee tietäväsä kaiken.Jos tietää enemmän huomaa kuinka vähän todellisuudessa tietää.Kolmas vaihe on guru johon Jeesuksen ja Gandhin lisäksi näin äkkiseltään ei muistu ketään.Itse olen vaiheessa kaksi.No Muhammad Ali oli lähellä sitä.Muita ei tule mieleen.
Matka kaikki tietävästä nuubista vähän/paljon tietävään amatööriin on pitkä.Seuraava vaihe on vielä pitempi ja aika mahdoton kuolevaisen saavuttaa.- joriset
Kakkosvaiheessa teet jo sellaista, minkä asiantuntijat sanovat olevan mahdotonta. Pähkäilet asiaa pari viikkoa ja teet sen. Itsekkin olen ollut jo monta vuotta tuossa kakkosvaiheessa (ja olen lopput elämästäni) ja mottoni on "Ikinä ei saa sanoa ettei osaa". En mäkään kaikkea osaa suoralta kädeltä mutta otan asioista selvää ja kokeilen. Yleensä jutut toimivat muutaman kokeilukerran jälkeen. Tai ainakin selviää miksei juttu voi toimia.
- on..
selvästi.. eikun humalaisesti kirjoiteltu päissään yön aikana kun en ole ollut juhliltani vahtimassa.
Pitäneepä tutkaista suomi24 sääntöjä onko moinen sallittu, epäilen vähän, lähes kaikkihan säännöt nykyään kieltää. Eikait pjotr ole viellä tupakoinutkin kirjoitellesaan, sehän se vasta synti olisi, siitä jää jäljet tietokonelle josta suomi24 vakoiluohjelmat raportoi ruotsiin pääpaikalle ja bannia tulee hyvin helposti jollei peräti käräjille joudu. Pulustukseksi voi tosin sanoa että lisä-savu koneen toiminnan kannalta ei ole pahaksi, savullahan koneet toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778