kauniita ja fiksuja naisia, ihme etteivat ole uutta miesta loytaneet. Onko tama nykyelama niin kiireista vai onko meidan miesten taso niin huono ettemme kelpaa, vientia noille naisilla kylla olisi.
sinkkuaidille sulhanen
18
2373
Vastaukset
- Cristallis
eikä miesten tasossa yleensä liiemmälti moitittavaa.
Mutta kun kerran on ollut sitoutunut, ja biologiset tarpeensa, eli suvunjatkamisen hoitanut, ja nyt lapset, työt, harrastukset, etc., niin ei oo aikaa, eikä oikeastaan edes tarvettakaan alkaa uuteen kotileikkin.- joo...
"Mutta kun kerran on ollut sitoutunut, ja biologiset tarpeensa, eli suvunjatkamisen hoitanut, ja nyt lapset, työt, harrastukset, etc., niin ei oo aikaa, eikä oikeastaan edes tarvettakaan alkaa uuteen kotileikkin."
Lapsettoman miehen kannalta tilanne ei ole lainkaan otollinen. Oma perhe menee kyllä etusijalle. En voisi kuvitella tyytyväni vain ulkopuoliseksi kotihengettäreksi. Näin se vain on,... - suustani
joo... kirjoitti:
"Mutta kun kerran on ollut sitoutunut, ja biologiset tarpeensa, eli suvunjatkamisen hoitanut, ja nyt lapset, työt, harrastukset, etc., niin ei oo aikaa, eikä oikeastaan edes tarvettakaan alkaa uuteen kotileikkin."
Lapsettoman miehen kannalta tilanne ei ole lainkaan otollinen. Oma perhe menee kyllä etusijalle. En voisi kuvitella tyytyväni vain ulkopuoliseksi kotihengettäreksi. Näin se vain on,...ei kiinnosta jokin statistin osa tässä kuviossa
- eronnutta
joo... kirjoitti:
Lapsettoman miehen kannalta tilanne ei ole lainkaan otollinen. Oma perhe menee kyllä etusijalle. En voisi kuvitella tyytyväni vain ulkopuoliseksi kotihengettäreksi. Näin se vain on,...Olen eronnut nainen, ja etsin nimenomaan eronnutta miestä, joka ei enää halua lapsia. Ei tulisi mieleenikään "pilata" kenenkään sinnkumiehen elämää vaatimalla häntä asettautumaan "valmiiseen kotiin."
Ongelma on se, että usein myös eronneet, jo lapsia tehneet miehet etsivät lapsettomia sinkkunaisia, monet haluavat vielä "uusperheen". Vaikea tässä on kilpailla lapsettomien naisten kanssa, kun edes eronneet miehet eivät halua eronnutta naista. - ....
eronnutta kirjoitti:
Olen eronnut nainen, ja etsin nimenomaan eronnutta miestä, joka ei enää halua lapsia. Ei tulisi mieleenikään "pilata" kenenkään sinnkumiehen elämää vaatimalla häntä asettautumaan "valmiiseen kotiin."
Ongelma on se, että usein myös eronneet, jo lapsia tehneet miehet etsivät lapsettomia sinkkunaisia, monet haluavat vielä "uusperheen". Vaikea tässä on kilpailla lapsettomien naisten kanssa, kun edes eronneet miehet eivät halua eronnutta naista.Sisältää jostakin syytä oudon kummituksen , vaikka järki sanoo ks. henkilössä ei mitään vikaa ole ,syynä yleensä ettei "sukset" enää kulkeneet samaan suuntaan tai yllättäviä epämieluisia piirteitä ilmeni jälkeenpäin kumppanissa ( alkoholismi,syrjähypyt tms...)
Eli suomeksi parit hätäilivät liikaa naimisiin menossa ja lapsenteossa - ei tunnettu toisiaan riittävästi . - minulle..
eronnutta kirjoitti:
Olen eronnut nainen, ja etsin nimenomaan eronnutta miestä, joka ei enää halua lapsia. Ei tulisi mieleenikään "pilata" kenenkään sinnkumiehen elämää vaatimalla häntä asettautumaan "valmiiseen kotiin."
Ongelma on se, että usein myös eronneet, jo lapsia tehneet miehet etsivät lapsettomia sinkkunaisia, monet haluavat vielä "uusperheen". Vaikea tässä on kilpailla lapsettomien naisten kanssa, kun edes eronneet miehet eivät halua eronnutta naista.... mutta toisaalta kaikki lapsettomat naiset eivät halua suhdetta isämieheen, eli joku jää kuitenkin aina rannalle.
Esimerkiksi itselläni on tosi vähän kokemusta lapsista, joten en halua koekaniineiksi miehen lapsia. Minua myös häiritsisi ajatus siitä, että joutuisin "hakemaan" myös miehen lasten hyväksyntää, ja mikä olisi asemani miehen, hänen lastensa ja heidän äitinsä joukossa... Ei kiitos! - Avosuhteesta eronnut
eronnutta kirjoitti:
Ongelma on se, että usein myös eronneet, jo lapsia tehneet miehet etsivät lapsettomia sinkkunaisia, monet haluavat vielä "uusperheen". Vaikea tässä on kilpailla lapsettomien naisten kanssa, kun edes eronneet miehet eivät halua eronnutta naista.Mä "Erosin" lapseni äidistä melkein 10 vuotta sitten. Aikaa on siis kulunut, ja nyt on alkanut tuntuun siltä (jo vuosia), että pitäis löytää "se oikea". Mutta ongelma on nimenomaan se, että 35 v. sinkkuisällä ei juurikaan ole mahdollisuuksia parisuhteeseen. Olen huomannut, että myös naiset kiertävät yh-isät kaukaa. Mä tutustuisin mielelläni 30-40 v. iloiseen, huumorintajuiseen, ja kärsivälliseen yh-äitiin.
- yh-äiti
Avosuhteesta eronnut kirjoitti:
Mä "Erosin" lapseni äidistä melkein 10 vuotta sitten. Aikaa on siis kulunut, ja nyt on alkanut tuntuun siltä (jo vuosia), että pitäis löytää "se oikea". Mutta ongelma on nimenomaan se, että 35 v. sinkkuisällä ei juurikaan ole mahdollisuuksia parisuhteeseen. Olen huomannut, että myös naiset kiertävät yh-isät kaukaa. Mä tutustuisin mielelläni 30-40 v. iloiseen, huumorintajuiseen, ja kärsivälliseen yh-äitiin.
Olen itse eronnut, ja minulla on kaksi lasta. Ei minulla ole mitään yh-isiä vastaan, mutta suhteeseen en sellaisen kanssa pysty, koska aikataulu ym. käytännön järjestelyt tulevat olemaan ylitsepääsemättömiä.
Haluan tavata miesystävääni useita kertoja viikossa, ja esim. nukkua yhdessä vähintään kerran-pari viikossa. Miten se onnistuu, jos molemmilla on lapsia kotonaan? Eihän lapsia voi kuljetella asunnosta toiseen yöksi, kun koulut ja päiväkodit ovat eri puolilla kaupunkia. Hyvässä lykyssä kymmenien kilometrien päässä. Minulla ei ole edes autoa. Ja ainakaan minun asunnossani ei ole tilaa, kuin juuri ja juuri omille lapsilleni. Pitäisikö sitten yh-isän lapsen/lasten nukkua patjalla asuntoni lattialla, sen vuoksi että haluan edes välillä nukkua miehen kainalossa? Tai minä kuljetan lapseni(millä, kun ei ole autoa?) yh-isän luokse nukkumaan..
Ei ole kenenkään edun mukaista muuttaa liian aikaisin yhteen, että nuo ongelmat saataisiin pois päiväjärjestyksestä. Toiseen ihmiseen pitää tutustua parin vuoden ajan, ennen kuin tietää voiko suhde oikeasti toimia myös arkipäivän tasolla, kun ns. ensihuuma on haihtunut.
Ainakin minä etsin ja tarvitsen parisuhteen, jossa tapaan miesystävääni kahden kesken useammin kuin esim 2 kertaa kuukaudessa(kun lapset mahdollisesti ovat isän/äidin luona). Jos kaksi yyhoota on yhdessä, suhteelle käy helposti niin, että noita kahden kesken tapaamisia on todellakin vain enintään joka toinen viikonloppu. Ja koska lapsia ei voi kuljettaa asunnosta toiseen,niin arkipäivinä lasten ollessa koulussa, ei tapaamisia voi lainkaan järjestää. Jos esim. järjestän omalle lapselleni kalliin lapsenvahdin illaksi, niin en todellakaan halua sitten sitä aikaa viettää yh- isän lasten kanssa leikkien yh-isän kotona. Ja jos yh-isä myös järjestää lapsenvahdin, niin istummeko me kaksi aikuista ihmistä treffeillä kahvilassa? Entäs seksielämä? Kaikilla ei ole mummolaa vieressä, minne lapset voi viedä.
Onko tällainen etäsuhde sitten hyvä parisuhde? Ainakaan minulle se ei sovi. - P -72
yh-äiti kirjoitti:
Olen itse eronnut, ja minulla on kaksi lasta. Ei minulla ole mitään yh-isiä vastaan, mutta suhteeseen en sellaisen kanssa pysty, koska aikataulu ym. käytännön järjestelyt tulevat olemaan ylitsepääsemättömiä.
Haluan tavata miesystävääni useita kertoja viikossa, ja esim. nukkua yhdessä vähintään kerran-pari viikossa. Miten se onnistuu, jos molemmilla on lapsia kotonaan? Eihän lapsia voi kuljetella asunnosta toiseen yöksi, kun koulut ja päiväkodit ovat eri puolilla kaupunkia. Hyvässä lykyssä kymmenien kilometrien päässä. Minulla ei ole edes autoa. Ja ainakaan minun asunnossani ei ole tilaa, kuin juuri ja juuri omille lapsilleni. Pitäisikö sitten yh-isän lapsen/lasten nukkua patjalla asuntoni lattialla, sen vuoksi että haluan edes välillä nukkua miehen kainalossa? Tai minä kuljetan lapseni(millä, kun ei ole autoa?) yh-isän luokse nukkumaan..
Ei ole kenenkään edun mukaista muuttaa liian aikaisin yhteen, että nuo ongelmat saataisiin pois päiväjärjestyksestä. Toiseen ihmiseen pitää tutustua parin vuoden ajan, ennen kuin tietää voiko suhde oikeasti toimia myös arkipäivän tasolla, kun ns. ensihuuma on haihtunut.
Ainakin minä etsin ja tarvitsen parisuhteen, jossa tapaan miesystävääni kahden kesken useammin kuin esim 2 kertaa kuukaudessa(kun lapset mahdollisesti ovat isän/äidin luona). Jos kaksi yyhoota on yhdessä, suhteelle käy helposti niin, että noita kahden kesken tapaamisia on todellakin vain enintään joka toinen viikonloppu. Ja koska lapsia ei voi kuljettaa asunnosta toiseen,niin arkipäivinä lasten ollessa koulussa, ei tapaamisia voi lainkaan järjestää. Jos esim. järjestän omalle lapselleni kalliin lapsenvahdin illaksi, niin en todellakaan halua sitten sitä aikaa viettää yh- isän lasten kanssa leikkien yh-isän kotona. Ja jos yh-isä myös järjestää lapsenvahdin, niin istummeko me kaksi aikuista ihmistä treffeillä kahvilassa? Entäs seksielämä? Kaikilla ei ole mummolaa vieressä, minne lapset voi viedä.
Onko tällainen etäsuhde sitten hyvä parisuhde? Ainakaan minulle se ei sovi.Onpas aika itsekästä tekstiä yh-äidiltä. Luulisi, että olisit oppinut
hyväksymään suhteeeseen myös miehen lapset, kun sinulla on omiakin. Sinkku naisilta tuollaista asennetta voisi odottaa, mutta yh-äidiltä mielestäni ei. Treffit (ekat) on kyllä sellaset, että niille mun mielestä pitäs mennä yksin. Mutta kyllä lapset on mielestäni jatkossa mahdollista sovittaa yhteiselämään. Se on asenteesta kiinni. - pidän lapsista
P -72 kirjoitti:
Onpas aika itsekästä tekstiä yh-äidiltä. Luulisi, että olisit oppinut
hyväksymään suhteeeseen myös miehen lapset, kun sinulla on omiakin. Sinkku naisilta tuollaista asennetta voisi odottaa, mutta yh-äidiltä mielestäni ei. Treffit (ekat) on kyllä sellaset, että niille mun mielestä pitäs mennä yksin. Mutta kyllä lapset on mielestäni jatkossa mahdollista sovittaa yhteiselämään. Se on asenteesta kiinni.Mutta haluan myös olla miehen kanssa KAHDEN KESKEN. Totta kai yhteistä aikaa voi viettää niin, että lapset ovat mukana, mutta milloin sitten esim. seksiä harrastetaan, jos kaikki tapaamiset toteutuvat niin, että lapset ovat läsnä, eikä nukuta öitä yhdessä?
Vai onko seksin haluaminenkin itsekästä?
- ei elättäjä!
Niin en kiinnostuisi sinkkuäideistä.
En ala toisen kersoja elättämään!
En etsi neitsyttä mut naisen pitää olla purkautumaton siis että ei ole jalkovälistä tippunut parikiloista mötikkää.- '''''''''''''''''''''''''''...
Voi ei kaikki eronneet naiset elättäjää etsi. Moni meistä tienaa ihan hienosti ja on luonut ihan oman uran... On tosi typerää yleistää tuollaista asiaa.
T: Sinkkuäiti, tulot lähes 90000/vuodessa - Ei elättäjä
'''''''''''''''''''''''''''... kirjoitti:
Voi ei kaikki eronneet naiset elättäjää etsi. Moni meistä tienaa ihan hienosti ja on luonut ihan oman uran... On tosi typerää yleistää tuollaista asiaa.
T: Sinkkuäiti, tulot lähes 90000/vuodessaMutta sanottakoon että et helposti löydä jätkää joka toisen äijän kersaa haluaa katsella nurkissa
Tietenkin onhan niitä surkimuksia jotka ottavat vaikka kanan jos siltä saavat. - '''''''''''''''''''''''''''...
Ei elättäjä kirjoitti:
Mutta sanottakoon että et helposti löydä jätkää joka toisen äijän kersaa haluaa katsella nurkissa
Tietenkin onhan niitä surkimuksia jotka ottavat vaikka kanan jos siltä saavat.Ensinnäkään en etsi "jätkää" vaan miestä, joka ymmärtää että ei ole olemassa "kersoja" vaan lapsia. Ja toivoisin, että kyseisellä miehellä olisi itselläänkin lapsia - näin ovat lähtökohdat huomattavasti helpommat.
On olemassa myös asia nimeltä yhteishuoltajuus, jolloin lapsi viettää yhtä paljon aikaa molempien vanhempiensa luona erikseen. Sekin kandee pitää mielessä. - Ei elättäjä
Ensinnäkään en etsi "jätkää" vaan miestä, joka ymmärtää että ei ole olemassa "kersoja" vaan lapsia. Ja toivoisin, että kyseisellä miehellä olisi itselläänkin lapsia - näin ovat lähtökohdat huomattavasti helpommat.
On olemassa myös asia nimeltä yhteishuoltajuus, jolloin lapsi viettää yhtä paljon aikaa molempien vanhempiensa luona erikseen. Sekin kandee pitää mielessä.Jossain vaiheessa tulee hankaluuksia naisen ex miehen kanssa. Voin sanoa kokemuksesta ja mitä olen muiltakin kuullut. Se on kyllä ihan toinen asia jos molemmilla on lapsia exänsä kanssa siinä kyllä olet oikeassa
Ensinnäkään en etsi "jätkää" vaan miestä, joka ymmärtää että ei ole olemassa "kersoja" vaan lapsia. Ja toivoisin, että kyseisellä miehellä olisi itselläänkin lapsia - näin ovat lähtökohdat huomattavasti helpommat.
On olemassa myös asia nimeltä yhteishuoltajuus, jolloin lapsi viettää yhtä paljon aikaa molempien vanhempiensa luona erikseen. Sekin kandee pitää mielessä.Saanen huomauttaa tähän väliin, että sana KERSA tarkoittaa nimenomaan lasta. Se on nimittäin Etelä-Pohjalainen ilmaisu. Se ei ole edes halventava ilmaisu.
- haetaan
Tällaiset naiset ovat auttamattomasti "ylijäämätavaraa", sillä nykyisin nettideittailun ja monikulttuurisuuden huumassa eronneet miehet hakevat uudet naisensa Thaimaasta, Venäjältä, Virosta, Brasiliasta jne.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ei enää pysty valkkaamaan ja eikä saada sitä miestä minkä muutkin naiset haluaisi. Eikä halua tyytyä kunnolliseen tavalliseen mieheen joka olisi hyväksi myös lapsille. Eipä naiset mitään rakkaudesta tiedä oli niillä sitten lapsia tai ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377