millainen paikka, entäs lapset ja rattaat, millainen hinta taso?
viikon päästä lähtö.. ihanaa..
entäs ne kuumat lähteet?
kiitokset vastanneille.
santorini
3
635
Vastaukset
ilman lapsia Santoriinilla. Kuinkas pieni lapsi sulla on ja minne päin saarta menette. Aika lailla korkeuserojahan siellä on, mutta eiköhän sitä hyvällä asenteella pärjää :)
Hintataso varmaan ihan Kreikan luokkaa :) Äsken Thaimaasta tulleena varmasti kallista on. Oikein ihana paikka saari on. Nyt mitä itse olen Kreikassa käynyt niin minun mielestä ihanin saari/paikka Santoriini on. Syökää hyvin ja nauttikaa lomasta.- Kamarissa
Hei!
Itse olin Santorinin reissulla touko-kesäkuun vaihteessa kaksi viikkoa.
Kohde oli Kamarin kylä, joka on leppoisa ja enimmäkseen tasaista maastoa.
Ravintolatarjonta keskittyy lähinnä noin kilometrin matkalle rantakadulla, mukavia ruokapaikkoja on monta.
Kauppoja yms on vähänlaisesti eikä rantakadun lisäksi oikeastaan muuta kuin kuivaa seutua ympäristössä.
Ylhäällä saaren toisella puolella olevaan Firaan kannattaa matkata bussilla (maksaa 1,20 euroa suunta), mutta siellä ei sivukujille ole lastenvaunujen kanssa pahemmin asiaa, niin jyrkkiä ova korkeuserot, kujat kapeita ja rappusia paljon. Maisemat ovat kyllä Calderan lahdelle melko mykistävät.
Karu saari pihoja lukuunottamatta.
Kamarin ranta on aika onneton, ei mikään lapsiperheen paratiisi. Koostuu erikokoisista laavakivistä, kengät jalkaan, ovat tulikuumia auringossa. Uimaan hankala päästä, koska pohja hyvin epätasaista laavakiveä. Ainoastaan aivan perimmäisessä nurkassa vuoren juurella vähän parempaa, mutta siellä taas melko syvä ranta.
Että tämmöistä, seuraavalla kerralla jollekin muulle saarelle.
T. V - Vielä vähän
Unohtui kertoa hintatasosta. Suomen luokkaa, monet ruokatavarat kaupoissa suomen hintojakin kalliimpia. Ravintoloissa saa napansa täyteen 6-10 eurolla per nenä juotavat päälle. Cocis-lasi n. 2,50, pieni olut 2-3 euroa.
Matkakassa hupeni paljon hurjempaa tahtia kuin viime keväänä Tenerifalla.
Kuumille lähteille pääsee paikallisten retkenjärjestäjien mukana tai matkatoimistosi retkellä, ei onnistu uimataidottomalta, koska paatti ei pääse sataa metriä lähemmäs rantaa ja lähteille halajava joutuu uimaan perille (edestakaisin tietysti).
T. V
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844