Sopivat kumppanit...jouskarille

terkuin Oinas.....

9

4048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kaikille...

mutta kukaan ei kelpaa jousimiehelle. Ei siihen enempää testilöitä tarvita.

Vitsi vitsi!

• _dinah_

Totta tuo on eikä mikään vitsi... Jousimiehelle mikään ei riitä.

• _dinah_

• se on
        _dinah_ kirjoitti:

Niin se on, jousimies hyvänä tyyppinä kelpaisi kyllä kaikille - ja kun on vara valita, niin jousimiehelle ei ihan mikä tahansa kelpaa.

• tutkinut...

Olen lukenut paljon alan kirjallisuutta... Sopivimpia kumppeneita ovat leijonat ja oinaat.

• tai ilma

Tulen- tai ilmanmerkit sopii jousimiehelle.

• nasu86
        tai ilma kirjoitti:

Tulen- tai ilmanmerkit sopii jousimiehelle.

se pitää todellaki paikkansa...ite oon kaksonen(n) ja seurustelen jousimiehen(m) kaas.jousimies yrittää koko ajan muuttaa mua eli mun pitääs olla täyrellinen ei mitää vaikoja ei heikkoukksia..mutta onko siinä sitte järkiä jos ei niitä löyry?
        Jos toista ei hyväksy justiin sellasena ku on niin,rakastaako toinen oikeesti?
        miks jousimies tekee näin?miksei se hyväksy mua tälläsenä ku oon? tekeekö kaikki jousimiehet näin?

• tiiiiiiiiti
        nasu86 kirjoitti:

se pitää todellaki paikkansa...ite oon kaksonen(n) ja seurustelen jousimiehen(m) kaas.jousimies yrittää koko ajan muuttaa mua eli mun pitääs olla täyrellinen ei mitää vaikoja ei heikkoukksia..mutta onko siinä sitte järkiä jos ei niitä löyry?
        Jos toista ei hyväksy justiin sellasena ku on niin,rakastaako toinen oikeesti?
        miks jousimies tekee näin?miksei se hyväksy mua tälläsenä ku oon? tekeekö kaikki jousimiehet näin?

jousimiehet nyt vaan ovat hankalia tapauksia!!
        jousimiehet usein vaativat itseltään täydellisyyttä ja odottavat samaa kumpaniltaan, eli täyttä mahdottomuutta. silti jousimies ei lakkaa yrittämästä. jousimies haluaa myös jatkuvasti kehittyä ja kehittää itseään, joten on kai luonnollista, että hän haluaa myös sinun kehittyvän. ei se tarkoita, ettei hän rakastaisi sinua, tai ajattele, että sinussa olisi jotakin vikaa. me nyt vaan ollaan semmosia, että tykkäämme muutoksista ja vaihtelusta. älä siis ota sitä henkilökohtaisesti. ja kyllä, jousimiehet ovat erittäin kykeneviä rakastamaan muita. minä henkilökohtaisesti jousimiesnaisena toivon löytäväni jonkun hieman enemmän järki-kuin tunneihmisen puolisokseni, koska jos kumppanini olisi yhtä äkkipikainen ja oikukas kuin minä meillä olisi tiedossa hyvin myrskyisä avioliitto

• kata86
        tiiiiiiiiti kirjoitti:

jousimiehet nyt vaan ovat hankalia tapauksia!!
        jousimiehet usein vaativat itseltään täydellisyyttä ja odottavat samaa kumpaniltaan, eli täyttä mahdottomuutta. silti jousimies ei lakkaa yrittämästä. jousimies haluaa myös jatkuvasti kehittyä ja kehittää itseään, joten on kai luonnollista, että hän haluaa myös sinun kehittyvän. ei se tarkoita, ettei hän rakastaisi sinua, tai ajattele, että sinussa olisi jotakin vikaa. me nyt vaan ollaan semmosia, että tykkäämme muutoksista ja vaihtelusta. älä siis ota sitä henkilökohtaisesti. ja kyllä, jousimiehet ovat erittäin kykeneviä rakastamaan muita. minä henkilökohtaisesti jousimiesnaisena toivon löytäväni jonkun hieman enemmän järki-kuin tunneihmisen puolisokseni, koska jos kumppanini olisi yhtä äkkipikainen ja oikukas kuin minä meillä olisi tiedossa hyvin myrskyisä avioliitto

kiitos todella paljon vastauksesta:) mutta täytyy myöntää oon ittekki torella vaikia tapaus! mutta se vaan kuuluu mun luonteeseen..oonhan mä kaksonen enkä aina tiiä mitä haluan,mutta on sanottu että kaksonen ja jousimies sopii hyvin yhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe