Tele -Finland on huijari firma,minulla on 500min puheaika kuukaudessa(17,90).
Aloin ihmetellä isoja laskuja,ja soitin asiakaspalveluun, jossa sanottiin että olen ylittänyt jo puheaikani,ja koneellani saldo on 200/500min(eli olen puhunut vasta 200min, 500minuutistani).
Eikä siinä vielä kaikki, sanoivat että olen puhunut 10-11 tuntia puheaikani ylitse.
Jakun 500min tulee täyteen niin sen jälkeen ei puheluista kerrota mitään, eikä minkään laista tietoa minne, ja kuinka kauan on minnekkin puhunut.
Imettelen että mistä ne sitten tietävät että olisin puhunut 10 -11 tuntia yli, kun heillä ei ole siitä mitään näytöä.
Tele -Finland valehtelee!!
4
1608
Vastaukset
- iiikkkss
kyllä siellä näkyy myös ylimenevät puhelut muttanoi ulkomaanpuhelut/viestit tosi kalliita
- kipeä ukkeli
on minulla ainakin Ericssonin puhelimessa. Nollaan lähtevien puheluiden laskurin joka kuun 1. päivä.
Minullakin on 500 minuutin puhepaketti TF:ssa.
En ole enää paljon jaksanut vilkuilla TF:n nettisivuilta omaa laskutuskertymääni. Puhelimen laskuri on täsmännyt erittäin hyvin nettisivujen laskurin kanssa. Puhelin näyttää ehkä yhden minuutin enemmän kuin nettisivut.
Lisäksi välttelen viimeiseen asti palvelunumeroihin soittamista, sekä 010, 020, 030 alkuisia yritysnumeroita. Niihinhän maksaa melkein 30 senttiä/minuutti kännyköillä soittaminen.- Mika0800
HUOM: Puhelimen oma laskuri mittaa sitä, moenko minuutin ajan *puhelimessa* on ollut 1 tai useampi (lähtevä/kaikki) puhelu auki.
Tämä ei välttämättä aina täsmää liittymän puheluminuutien kanssa.
syynä esim. nämä:
-Välikysely (myös jos vastaat koputtavaan puheluun)
- Neuvottelupuhelu: "kolmen neuvottelu" ( tai useamman )
Toki jos et pidä koputusta päällä etkä koskaan muutenkaan käsittele useampaa samanaikaista puhelua niin sitten ok.
- TFon hyvä
Puhuit että laskussasi oli puhuttu yli puheajan mutta koneella oli 200/500, hyvä ihminen sentään lasku on edellisen kuun ja koneellasi näkyy kuluva kuukausi siinä ero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088