Jos uskot, että häviät, olet jo hävinnyt. Sillä maailma opettaa, että menestys on tahdon asia; kaikki riippuu omasta asenteesta.
Elämän taistelussa ei aina voita vahvin tai nopein, vaan enemmin tai myöhemmin voittaa se, joka uskoo voittavansa.
Raitista torstaita kaikille!
Torstai 7.6.2007
16
685
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina. Olen nyt ollut polttamatta 10.1-07.
Poltin n. 35v. Mutta tempasin sellaisen asenteen,
istuen keittiön pöydän ääressä katsoen tupakointivehkeitä, ääneen lausuen: TUOTA MYRKKYÄ EN ENÄÄN TARVI: ja katso sen jälkeen en todellakaan ole tarvinnut kyseistä myrkkyä.
Kaikkihan on omasta itsestään kiinni ja todella asenteesta. Ei purukumeja ei mitään vain ja ainoastaan asenne. Siitä huolimati raittiina jatketaan.- Papio1
Samat sanat. Viitisen vuotta sitten Jenkki-purukumilla kerrasta poikki. Raitis torstai tänään.
- ex-holi
Papio1 kirjoitti:
Samat sanat. Viitisen vuotta sitten Jenkki-purukumilla kerrasta poikki. Raitis torstai tänään.
Suomalainen syö aamiaista kahvilan aamiaispöydässä.
Hänen vieressään istuu ruotsalainen, joka mässyttää purukumia.
Röyhkeästi ruotsalainen aloittaa: "Syöttekö te suomalaiset koko leivän?"
Vastahakoisesti suomalainen vastaa: "Kyllä, tottakai!".
Ruotsalainen leikkii purukuminsa kanssa ja sanoo:
"Sitä me emme tee. Ruotsissa me syömme vain keskiosan leivästä, leivän
reunat kerätään astiaan, työstetään, leivotaan niistä croissanteja ja
myydään ne Suomeen."
Ruotsalainen jatkaa kysymistään: "Syöttekö te marmeladia leivän kanssa?"
Suomalainen vastaa nyt jo hieman ärtyneenä. "Kyllä, tottakai".
Äänekkäästi purkkaa pureskellen ruotsalainen sanoo, "Ei meillä Ruotsissa
vaan. Me syömme ainoastaan tuoreita hedelmiä aamiaiseksi, kuoret
kerätään astiaan, työstetään, ja myydään marmeladiksi Suomeen.
Nyt on vihdoin suomalaisen vuoro kysyä: "Sanoppa minulle yksi asia!
Harrastatteko te ruotsalaiset seksiä?"
Ruotsalainen hymähtää ja vastaa: "Tottakai me harrastamme seksiä!"
Suomalainen nojautuu pöydän yli ja kysyy: "Mitä te teette kondomeille
käytön jälkeen?"
Me heitämme ne tietysti roskiin!" vastaa ruotsalainen.
Nyt suomalaisen kasvoille leviää hymy...Sitten hän sanoo:
"Ei meillä vaan. Suomessa ne kerätään astiaan, työstetään, ja myydään
Ruotsiin purukumiksi".
Ai miten liittyyn aiheeseen; no tuli purkasta miehiseen mieleen. Papio1 kirjoitti:
oli tupakasta eroon pääsy tosi vaikeeta.Eikä mennyt kerrasta poikki,vaan monia kertoja tein lakkoja ja lopetuksia.Ja apukeinoja käytin jos jonkunlaisia:)
Juomisesta eroon pääsyssä mulla oli kamppailua viikonloput,mutta tupakasta erossa pysymisestä piti tapella ympärivuorokaudet.Ainoastaan suihkussa ollessa ei tehnyt mieli tupakkaa:)
Nyt nautin elämästäni juomattomana ja savuttomana:)t pörripikku varoituksena sinulle.Oleppa tarkkana tän kesän suhteen.Mulla meinaan ekana kesänä meinas tulla vaikeuksia pysyä polttamatta,kun tuntui vallan tyhmältä istuskella pihalla ilman tupakkaa,kun olit tottunut siihen,että ennen aina istuskellessa tupakka kärysi kädessä.
No,eihän sinulla tietenkään tarvitse olla minkäänlaisia vaikeuksia,jos sinulla tuota asennetta riittää.
Onnitteluja vaan 5 kuukauden savuttomuudesta.Ei ollenkaan huono päätös,olla polttamatta:)t pörri- Papio1
pörri.1 kirjoitti:
oli tupakasta eroon pääsy tosi vaikeeta.Eikä mennyt kerrasta poikki,vaan monia kertoja tein lakkoja ja lopetuksia.Ja apukeinoja käytin jos jonkunlaisia:)
Juomisesta eroon pääsyssä mulla oli kamppailua viikonloput,mutta tupakasta erossa pysymisestä piti tapella ympärivuorokaudet.Ainoastaan suihkussa ollessa ei tehnyt mieli tupakkaa:)
Nyt nautin elämästäni juomattomana ja savuttomana:)t pörriOlin varautunut viikon täyshelvettiin ja sitä tuli. Elelin rauhassa ja kävelin paljon ulkona raittiissa ilmassa. Enkä ensimmäisenä rynnännyt pubiin.
Vuoden päästä alkoi helpottamaan. Nyt tupakka jo haisee kuvottavalle - kiitos alakerran parvekekaasuttajalle ;)
On aikomus tämäkin päivä elellä, eli raitis torstai.
viinaksien suhteen minäkin.Helle kyllä meinaa päätä sekottaa:)Tätä ei varmaan moni toivo,mutta määpä toivon,että tulis kunnon sade:))t pörri
- Papio1
pörri.1 kirjoitti:
viinaksien suhteen minäkin.Helle kyllä meinaa päätä sekottaa:)Tätä ei varmaan moni toivo,mutta määpä toivon,että tulis kunnon sade:))t pörri
Jos et muille kerro, niin minäkin toivon jo sadetta. Ensi maanantaina kuulemma menee aurinko hetkeksi pilveen myöhään iltapäivällä. Muuten tätä paahtoa tulee tuutin täydeltä aina vaan.
Papio1 kirjoitti:
Jos et muille kerro, niin minäkin toivon jo sadetta. Ensi maanantaina kuulemma menee aurinko hetkeksi pilveen myöhään iltapäivällä. Muuten tätä paahtoa tulee tuutin täydeltä aina vaan.
olla hiljaa kun hiiri tuosta toiveestasi:)Kyllä mä olen saanut osakseni vihasia mulkaisuja,kun olen ääneen toivonut helteen loppumista.
No,kuka tykkää mistäkin.Mulle riittää vähäisempikin lämpötila.
Mehulinja kuitenkin jatkuu,sen vahvempaa janonsammuttajaa emme tarvitse,emmehän?t pörri- Papio1
pörri.1 kirjoitti:
olla hiljaa kun hiiri tuosta toiveestasi:)Kyllä mä olen saanut osakseni vihasia mulkaisuja,kun olen ääneen toivonut helteen loppumista.
No,kuka tykkää mistäkin.Mulle riittää vähäisempikin lämpötila.
Mehulinja kuitenkin jatkuu,sen vahvempaa janonsammuttajaa emme tarvitse,emmehän?t pörriMinä en ole edes uskaltanut sanoa ääneen sadetoiveita. Lidlistä vichyä hakenut, 1,60 euroa sikspäkki :)
- goodman
jeps. Raittiita torstaita kaikille
Itellä on ehken jonkunlainen kohmelo edessä ku juhlin noita omia synttäreitä, Ja nyt koitan illan mittaan vähän lievennellä ajan ja juomien suhteen.
Mut hyvät torstait kaikille... En ole käynyt pitkään aikaan tervehtii teitä, kun tässä tapahtunut elämässä paljon. Minun vanha äitini lähti pois toukokuussa, nyt on vähän tyhjä olo. Siitä olen kiitollinen että sain tavata hänet monta kertaa selvänä viinasta. Hetikö tuli synnyin pitäjästä, piti tulla teitä tapaamaan. Raittius on iloinen asia ! Raitista päivää kaikille.
ps. Ilon kyyneleet tulee kirjottaessa tätä.äitisi pois menon johdosta.Sinulla on nyt suru ja tyhjä olo,mutta kun mainitsit että äitisi oli vanha,niin ehkäpä on lohdullista ajatella niin,että äiti on nyt päässyt ansaitsemansa lepoon.
Vaikka äitisi on nyt poissa,kauniit muistot hänestä sinulla säilyvät aina.
Se on hieno asia että olit selvänä äitisi viimehetket.Se tuotti varmasti iloa teille molemmille.
Toivon sinulle Hyvää kesää surusta huolimatta.
Raittiina jaksat paremmin!!t pörripörri.1 kirjoitti:
äitisi pois menon johdosta.Sinulla on nyt suru ja tyhjä olo,mutta kun mainitsit että äitisi oli vanha,niin ehkäpä on lohdullista ajatella niin,että äiti on nyt päässyt ansaitsemansa lepoon.
Vaikka äitisi on nyt poissa,kauniit muistot hänestä sinulla säilyvät aina.
Se on hieno asia että olit selvänä äitisi viimehetket.Se tuotti varmasti iloa teille molemmille.
Toivon sinulle Hyvää kesää surusta huolimatta.
Raittiina jaksat paremmin!!t pörriNäin on parempi , kyllä äititoivo että pääsisi isän viereen , monta vuotta. kiitos pörri !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154