KalaNjaHärkäM

Sopiiko???

Kuinkas hyvin sopii kalanainen ja härkämies, onko kokemusta ja jos on niin mikä voisi mennä pieleen ja kuinka vakavasti härkämies ottaa naisensa yleensä????

7

1846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapu

Itse olen kokenut ravun ja härän suhteen hyvin antoisaksi, mutta eihän tällaiset asiat horoskoopeista loppujen lopuksi ole kiinni, astrologia on paljon laajempi alue.Aika näyttää...

• haaveissa kala

Haluaisin kalan, mutta epäilen jo valmiiksi. Esim.ystävänä hän on yhtä ihmeellinen kuin neitsyt: käy joka päivä ja sitten yks kaks selittämättä häipyy taivaan tuuliin. En sittenkään uskaltaisi luottaa...

• merkillä tai ilman

Kaik käyp.

• Omena eetu

No otappa naapurin räksyttävä koira

• minut 4 -vuoden seurustelun...

Nyt olen elänyt avossa Vesinaisen kanssa vuodesta 1981 ,ilman ongelmia.

• Nimetön

toimii hyvin ja kannattaa! viimeksi kyllä voi sanoa että minun kala itki usein turhamaisista ja se koetteli hermojani. sitten se satumaailma missä minä muutuin prinssistä jonkunlaisen sadismin kohteeksi. ei kivaa kun olen rakastva mies!! onnea matkaan muista että jos yrität tahallaan suututtaa hänet ja teet sitä vähän silloin tällöin? hän muistaa joka kerran ja sinun rakas mies vähitellen muuttuu ihan toiseksi ihmiseksi sinua kohtaan ja suuntaa rakkautesa muualle

• Melissa

Seurustelin melkein 7 vuotta härkämiehen kanssa, ja kihloissakin oltiin kunnes pistin kaiken hiukan yli vuosi sitten poikki...en vain jaksanut enää. Eniten alkoi se omistushaluisuus tökkiä ja jotenkin alkoi tuntua, että olemme niin erilaisia nykyisin ja halusin jotain aivan muuta. Erittäin kunnollinen mies kyllä suurelta osin ja varmasti tulee hyvä aviomies ja perheenisä joskus. Sopii varmaan hyvin "perus" Kalalle, mutta itselläni tuppaa tuota Oinas-vaikutusta aika paljon olemaan joten tarvitsen ehkä tietynlaista "haastetta" enemmän tai jotain :P

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe