tietääkö kukaan miten yleinen vis aelectron on Prahassa? olen parin tunnin päästä menossa ja en ehdi vaihtamaan valuuttaa...
käykö visa electron prahassa?
3
4945
Vastaukset
- visax
Käy monissa ravintoloissa ja kaupoissa maksuvälineenä, sekä seinästä saa käteistä. Automaatteja on tuhkatiheään keskustassa.
- tietoa tarkemmin.
Hieman hassu kysymyksesi...mutta kaikkeahan saa kysyä.Itse olen viimeisen 12kk aikana matkustanut:Mexico,Costa Rica,Ecuador,Guatemala,Espanja,Saksa,Portugali,Usa,Tsekki,Slovenia,Slovakia,Italia...taiskohan joku jäädä....Visa E kelpaa ihan missä vaan...jopa hiekka-aavikolla jos laitteet vaan on.Tosin eihän se aina suomessaakaan kelpaa jos on yhteyksissä häikkää ja maailman jokaisessa kolkassa on pankkiautomaatteja josta saa rahaa Visa E kortilla.Joten anna palaa vaan!Visa E on niitä varten joilla on rahaa...luottokortit on köyhille,joilla ei ole varaa maksaa reaaliajassa :-)
- tmo
tietoa tarkemmin. kirjoitti:
Hieman hassu kysymyksesi...mutta kaikkeahan saa kysyä.Itse olen viimeisen 12kk aikana matkustanut:Mexico,Costa Rica,Ecuador,Guatemala,Espanja,Saksa,Portugali,Usa,Tsekki,Slovenia,Slovakia,Italia...taiskohan joku jäädä....Visa E kelpaa ihan missä vaan...jopa hiekka-aavikolla jos laitteet vaan on.Tosin eihän se aina suomessaakaan kelpaa jos on yhteyksissä häikkää ja maailman jokaisessa kolkassa on pankkiautomaatteja josta saa rahaa Visa E kortilla.Joten anna palaa vaan!Visa E on niitä varten joilla on rahaa...luottokortit on köyhille,joilla ei ole varaa maksaa reaaliajassa :-)
Ai ku kiva ku tiedät noin hyvin,ku oon miettiny käykö Visa E ympäri maailmaa,ku en tahdo edes ottaa tavallista Visa/pankkikortti yhdistelmää haluan pitää tilini reaaliajassa. Thanks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266