Mä oon jääny koukkuun sarjan espanjalaiseen versioon - Kuulostaa, että on täysin samanlainen kuin toi Uckly Betty! Espanjassa sarja on jo lopuillaan ja Bea (Betty) on jo muuttumassa kauniiksi - Lisäksi hänestä tuli lehtitalon toimitusjohtaja...
Onks toi Betty jenkkiläinen versio?
YO SOY BEA
3
969
Vastaukset
- NO!!!
NO KIITOS PALJON KU KERROIT! >:(
- latinmoda2007
Bettystä ei tullut lehtitalon toimitusjohtajaa,vaan muotitalon,ECOMODA,toimitusjohtaja,siinä espanjan kielisessä alkuperäisversiossa!Orginal version on kotoisin Kolumbiasta,Yo soy Betty,la fea,esitetty paikallis teeveessä vuosina 1999-2001.Tsekkaa alkuperäinen Betty tästä linkistä : http://www.anamaria-orozco.com/fotos.htm
Ja Espanjassa on ilmeisesti menossa uusinta kierros Bettystä,taas!
Vaikkakin alkuperäinen on espanjan kielinen,on se jenkki versiota hauskempi,paremmat henkilö hahmot!
Tosin Salma Hayekia jaksaa katsella aina!- LeatherBee
"Bettystä ei tullut lehtitalon toimitusjohtajaa,vaan muotitalon,ECOMODA,toimitusjohtaja,siinä espanjan kielisessä alkuperäisversiossa!"
Jaa, viestin aloittaja puhuikin ESPANJALAISESTA versiosta, joka on todellakin "Yo soy Bea".
Oma suosikkini näistä UB telenoveloista on kyllä Meksikon "La Fea Más Bella". Angelica Vale ja Jaime Camil ovat hurmaavia näyttelijöitä.. vaikka no, kovin lahjakkaita ne ei tässä oo, mutta ihania katseltavia ;) Ja oikeassa elämässä ihana parivaljakko, vaikka vain ystäviä ovatkin. Muutenkin Lety ja Fernando on hahmoina ihania, mutta koska kyseessä on telenovela, kaikki on liioiteltua ja ylidramaattista.. joten siinä meni sekin. Vaan ei, söpöjä ne on silti. Jospa joku vielä sais jotain selvääkin sepustuksestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707