onko mahdollista, että nainen ulostaa peppuseksin aikana? minulla ainakin tuntuu, että paska tulisi, vaikka olisinkin huuhdellut suoleni 2h ennen aktia.
ovatko hajut tavallisia peppuseksin aikana? nolottaa hieman, kun poikaystäväni sanoo, että "täällä haisee paska"
peppuseksissä ulostetta?
6
7530
Vastaukset
- Jo ooo
Onhan se mahdollista että ulostaa vaikka kirkossa jos hätä on suuri. Hajut ovat erittäin epänormaalaje, kyllä persreiän tulisi tuoksua vain kukkasilta.
Onhan se mahdollista mutta hyvin harvinaista. Jos olet käynyt kakalla pari tuntia aiemmin niin kyllä se suoli on tyhjä ellei sinulla nyt satu olemaan maha erittäin löysänä. Se tunne, että kakka olisi tulossa, on ihan normaalia peppupanon aikana - onhan suolessa silloin täytettä kun kalu on siellä.
Poikaystävän kommenteista sinun taas ei kannata nolostua yhtään. Jos kaverilla on kalu sinun pepussasi ja hän samaan aikaan ihmettelee pieniä hajuja, ei hänellä taida ihan kaikki hoksottimet olla kohdillaan :) Kyllähän sieltä vähän ilmaa tulee naidessa ja sen mukana aavistuksen verran tuoksujakin. Ole vaan huoleti, ei kenenkään peppu kukkasilta tuoksu.- Jokuukko
Ei ainakaan ikinä oo tullu naisella paskaa silloin ku mä oon sitä peppuun pannu. Mut niin on kuullu et peppuseksi alussa tuntuu vähän siltä ku iso paskaknööli soutais vastavirtaan.. ;)
Eikä niitä hajujakaan kovin paljon oo koskaan tullu. Ehkä nyt vähän jos haistelee sormia tai vehjettä oikein tarkkaan. Mut se valitettavasti kuuluu tähän leikkiin :) Ja jos poikaystäväs valittaa niin sano et ei oo pakko panna jos ei haluu... - Mietit
Jos pannaan naista peppuun, niin varmaan haisee vähän paska. Siis eiköhän se ole ylitsepääsemätön asia. Mistä löytys semmoinen nainen, joka tekis peppuhuuhtelun ennen yhdyntää?. Heti tänne.
- Splitmask
Kerran vedin yhtä yhdenillanjuttua peppuun, ja hyvältähän se tuntui. Sitten kun mulkku luiskahti ulos, niin vähän paskaa tuli samalla (en nähnyt sitä kun oli suht pimeää). KOhta alkoi haista ja tajusin tilanteen. Olin ihan orgasmin kourissa ja pyrin vetämään loppuun asti, mutta ei voinut. Haju voitti ja pano loppui siihen, ei vaan kyennyt enää. JOten kannattaa se suoli olla suht tyhjä kun moisiin hommiin rupeaa tai voi jäädä homma kesken:)
- Anonyymi
Olin panohommissa kerran yhen akan kans. Mä vetelin perseeseen sitte mä vaihdoin reikää lennosta , just kun vedin mulkun persreiästä sieltä tuki vetelää ripulipaskaa. Minä vetelin varvin loppuun
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094